Teresa Wierzbowska

Jako ekspert w zakresie Public Relations pracuje od końca lat 90-tych. Od 2004 związana w branżą internetową. Obecnie Dyrektor ds. Public Affairs i rzecznik prasowy w spółce Redefine (grupa Polsat).

Odpowiada za komunikację korporacyjną, public affairs, media relations, projekty edukacyjne. W pierwszych latach działalności spółki (2008-2010) odpowiadała za całość działań z zakresu PR i marketingu spółki, w tym strategię promocyjną wprowadzenia na rynek marki ipla. Wcześniej pracowała m.in. jako Doradca Zarządu ds. PR w firmie badawczej Gemius oraz jako PR manager w agencji interaktywnej OS3 multimedia. Współpracowała jako doradca i trener z podmiotami z różnych sektorów.

Wykładowca Public Relations on-line na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie (Krakowska Szkoła Biznesu), Collegium Civitas oraz Uczelni Łazarskiego. Inicjatorka i autorka szeregu publikacji branżowych oraz projektów badawczych na temat komunikacji on-line oraz CSR. Absolwentka Zarządzania (Wyższa Szkoła Zarządzania), Public Relations (Polska Akademia Nauk i Uniwersytet Warszawski). Studiowała także muzykologię oraz stosunki międzykulturowe na UW.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin