Tomasz Kułakowski

Dyrektor zarządzający Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Właściciel agencji TOK Consulting. Wcześniej  dyrektor sprzedaży i marketingu w Europie Środkowej linii lotniczej Ryanair oraz dyrektor biura sprzedaży elektronicznej i dyrektor biura obsługi klienta w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. W 2011 ukończył z wyróżnieniem studia Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej w kooperacji z London Business School, HEC School of Management Paris oraz NHH Norwegian School of Economics and Business Administration Bergen. Karierę zawodową rozpoczął jako dziennikarz Gazety Wyborczej, następnie pracował w Klubie Koszykarskim Polonia Warszawa i agencji public relations Sigma International. W latach 2005-2008 w londyńskim biurze Ryanair odpowiadał za wprowadzenie linii lotniczej na rynki Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Chorwacji, Słowenii i Rumunii. Przyczynił się do jej dynamicznego rozwoju będąc odpowiedzialnym za negocjacje z lotniskami, władzami miast, władzami samorządowymi oraz narodowymi a także za kontakty z mediami. Brał także udział w projektach dotyczących rozwoju firmy w Wielkiej Brytanii i Irlandii. W Polskich Liniach Lotniczych LOT w latach 2008-2009 jako Dyrektor Biura Sprzedaży Elektronicznej odpowiadał za sprzedaż przez stronę lot.com, call centre i dział reklamacji, a następnie jako Dyrektor Biura Obsługi Klientów także za sprzedaż korporacyjną. Od października 2009 związany z branżą internetową, najpierw jako menedżer marki Tobet w Europie Środkowej w Nordic Gaming Group, następnie jako pomysłodawca i współtwórca portalu clicXS.com.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin