Amerykanista i medioznawca, jest obecnie stypendystą Komisji Fulbrighta na Uniwersytecie Stanforda w Kalifornii. Specjalizuje się przede wszystkim w komunikacji politycznej, amerykańskich kampaniach prezydenckich oraz teorii komunikowania masowego. Autor blisko trzydziestu artykułów i rozdziałów oraz redaktor czterech książek wydanych w USA, Niemczech i Polsce, w tym: „American Politics, Media, and Elections” (Collegium Civitas Press/Wydawnictwo Adam Marszałek, 2005) oraz „How the World’s News Media Reacted to 9/11” (Marquette Books, 2007). Wykładał i prowadził badania m.in. w Holandii, Wielkiej Brytanii i USA. W 2005 współorganizował dużą międzynarodową konferencję poświęconą zagadnieniom komunikacji, mediów, polityki i kultury. Wybór referatów ukaże się drukiem nakładem wydawnictwa Peter Lang Verlag jako: „The Media and International Communication” (Frankfurt, 2007). Redaktor naczelny polskiej edycji periodyku “Global Media Journal” wydawanego przez Collegium Civitas.


