Tomasz Stemplewski

0
162

Niezależny ekspert ds. place brandingu posiadający wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie w skutecznym wprowadzaniu i zarządzaniu markami terytorialnymi oraz produktami turystyczno-kulturowymi.
W latach 2005-2015 dyrektor Wydziału Promocji, Gospodarki i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Odpowiedzialny za powstanie strategii komunikacji marketingowej marki „Śląskie. Pozytywna energia” oraz kreację nowych produktów takich jak „Szlak Zabytków Techniki” czy „INDUSTRIADA”. Był także odpowiedzialny za prezentację potencjału marki „Śląskie. Pozytywna energia” podczas wystaw światowych EXPO: w Hanowerze 2000, Saragossie 2008, Szanghaju 2012. Organizował misje gospodarcze, między innymi do Japonii, Chin, USA, Rosji, państw UE. Zrealizował kilkanaście kampanii promocyjnych i wydarzeń marketingowych, o zasięgu regionalnym, krajowym, międzynarodowym.
Prowadził prace związane z zarządzaniem marką czy opracowywaniem rozwiązań strategicznych na rzecz Muzeum Śląskiego w Katowicach oraz obiektów UNESCO tj. Kopalnia Soli w Wieliczce i Zabytkowa Kopalnia Srebra w Tarnowskich Górach.
Zrealizowane przez niego projekty doczekały się licznych nagród w tym: Sybilla, EFFIE AWARDS, Golden Arrow, Kreatura, Złoty Spinacz, Śląska Rzecz, Złoty Certyfikat POT.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj