Tomasz Sulewski

Head of Social Media Strategy & Coordination w Orange Polska. Odpowiada za strategię i bieżącą komunikację firmy w mediach społecznościowych, w tym za komunikację marki, oferty i obsługę klientów; współpracę z blogosferą i digital influencerami; śledzenie i prognozowanie trendów oraz ich transformowanie na strategiczne i taktyczne działania departamentów firmy. Wcześniej w Grupie Orange był Kierownikiem Wydziału Mediów Społecznościowych i Rzecznika Klientów oraz Project Managerem w Departamencie PR i Sponsoringu. W latach 2007 - 2009 Zastępca dyrektora ds. programowych w Centrum Myśli Jana Pawła II – instytucji kultury m.st. Warszawy. Prywatnie jest trenerem i wykładowcą akademickim w zakresie wykorzystania nowych technologii w komunikacji, zarządzania, fundraisingu i budowania wizerunku organizacji. Harcmistrz ZHR, w latach 2006 – 2008 odpowiadał za politykę komunikacyjną i był rzecznikiem prasowym organizacji. Członek SocialMedia.org, elitarnej organizacji gromadzącej liderów social media z największych światowych marek.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin