Od listopada 2012 brand manager Claudii i Mojego Gotowania w wydawnictwie G+J Polska.
Wcześniej była specjalistą ds. promocji w TVN. W swojej karierze zawodowej zajmowała stanowisko promotion managera w Makroconcert Media. Zajmowała się tworzeniem, nadzorowaniem i koordynacją kampanii marketingowo-promocyjnych wszystkich projektów firmy w całej Polsce (m.in. koncerty: Vondy Shepard, Reamonn; trasy koncertowe: Sanktpetersburski Państwowy Balet Męski, Moscow City Ballet, Les Ballets Trockadero de Monte Carlo, Yamato – the drummers of Japan, Harlem Gospel Choir, Rhythm of the Dance; wystawa The Wonderful World of Barbie and Lego).
Szczególnie skupiała się na: opracowywaniu, negocjowaniu warunków i kontroli realizacji akcji reklamowych (również jako media planner i media buyer) w mediach ogólnopolskich (np. Gazeta Wyborcza, Dziennik, Metro, Rzeczpospolita, Wirtualna Polska) i regionalnych (np. TVP3, Życie Warszawy, sieć Złotych Przebojów etc.).
Realizowane przez nią kampanie obejmowały TV, radio, prasę, outdoor i Internet. Do jej zadań należało też negocjowanie warunków, planowanie harmonogramów i kontrola realizacji kampanii barterowych (w tym patronatów medialnych), m.in. Radio ZET, TVP, TVN, WPROST, Polityka, Brief, Gala, onet.pl, Wirtualna Polska, Życie na Gorąco, The Warsaw Voice i innych, w mediach ogólnopolskich i regionalnych; W zakres jej obowiązków wchodziło też kierowanie działem promocji – tworzenie strategii promocyjnych, nadzór nad przygotowaniem materiałów promocyjnych i reklamowych; tworzenie harmonogramów promocji, kontrola pracy.
W początkowym okresie swojej pracy w Makroconcert Media, pełniąc jeszczre funkcję specjalisty ds. promocji, zajmowała się realizacją kampanii promocyjnych w mediach oraz PRiem imprez, m.in koncertów zespołu Harlem, Gospel Choir, Tracy Chapman, Gaelforce Dance, a także organizacją konferencji prasowych, przygotowywaniem pakietów prasowych i materiałów promocyjnych.


