Wiesław Gałązka

0
2

Dziennikarz i publicysta, wieloletni dyrektor kreatywny w agencjach reklamowych, ekspert w zakresie etyki i prawa reklamy, mediów i PR. Niezależny konsultant polityczny i doradca ds. wizerunku w sztabach wyborczych różnych ugrupowań politycznych w latach 2000, 2001, 2002 i 2005, 2006, 2007, 2010. Kierownik Pracowni Badań Komunikacji Politycznej i PR w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu. Prowadzi także zajęcia w Podyplomowym Studium Komunikowania i Kreacji Wizerunku Publicznego w Instytucie Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Współautor książek „Nie wystarczy być czyli od zera do lidera” i „Żądza rzadzenia”, autor książki „Gotowych faktów nie ma. Kreacja informacji oraz wizerunku publicznego i medialnego”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj