Zbigniew Michalski

Twórca i Dyrektor Generalny Perception PR. W branży public relations i investor relations posiada 8 lat doświadczenia. Autor wielu strategii komunikacji. Doradzał w zakresie PR korporacyjnego, komunikacji z mediami, komunikacji kryzysowej, relacji inwestorskich, PR produktowego, społecznej odpowiedzialności biznesu (corporate social responsibility, CSR) oraz realizacji projektów filmowych dla biznesu. Przez półtora roku jako Dyrektor Strategiczny NewsPR tworzył i wdrażał strategie komunikacji dla firm i spółek planujących debiut giełdowy. Przez trzy lata jako Szef Projektu / Senior Account Manager pracował w agencji Impress Art PR & Lobbying.

Przygotowywał i realizował programy wizerunkowe dla polskich i międzynarodowych koncernów, ich produktów i marek. Przeprowadzał ogólnopolskie kampanie społeczne, informacyjne i edukacyjno-informacyjne. Wcześniej jako Konsultant ds. mediów związany był z Burson-Marsteller – jedną z największych i najbardziej renomowanych na świecie firm zajmujących się kreowaniem wizerunku. Absolwent dziennikarstwa na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Były reporter popularnego serwisu informacyjnego „Teleexpress” emitowanego przez Program I Telewizji Polskiej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin