.

.

2016 w PRoto.pl. TOP 5. Wiadomości

dodano: 
09.01.2017
komentarzy: 
0

Zdjęcie piłkarzy przerobione przez Młodzież Wszechpolską, zamknięcie biura Edelmana w Polsce, umorzony rachunek uczestniczki Powstania Warszawskiego, sprawa dystrybucji informacji prasowej przez Elizę Misiecką w ZFPR i gra sprzed 23 lat - te wiadomości opracowane przez redaktorów PRoto.pl były najchętniej czytane w ubiegłym roku.

1. Młodzież Wszechpolska przerabia zdjęcie piłkarzy z kampanii Vistuli. Producent podejmie kroki prawne

 

 

Na facebookowym profilu „Młodzież Wszechpolska - Okręg Podkarpacki”  umieszczono fotografię, na której widać reprezentantów Polski ubranych w garnitury firmy Vistula i z podpisem „All different. All white”.

Przypomnijmy, że PZPN podpisał umowę z Vistulą, w związku z tym producent odzieży uzyskał tytuł „Oficjalnego Partnera PZPN”. W oświadczeniu zamieszczonym na swoim fanpage'u firma poinformowała, że opublikowanie przeróbek zdjęć i treści przez „Młodzież Wszechpolską – Okręg Podkarpacki” nastąpiło bez jej wiedzy i zgody: „Publikacje te są całkowicie sprzeczne z polityką Spółki. Spółka sprzeciwia się tego typu działaniom i podjęła odpowiednie kroki prawne w przedmiotowej sprawie” - oznajmia przy tym.

Autor: Magdalena Wosińska

2. ZFPR przyjrzy się działaniom Genesis PR

 

 

 

Do ZFPR-u wpłynęła prośba o „ocenę i ewentualną interwencję” w sprawie działań agencji Genesis PR. Chodzi o zaangażowanie, zrzeszonej w Związku, agencji w proces dystrybucji informacji prasowej Stowarzyszenia Stop Bankowemu Bezprawiu. Stowarzyszenie przedstawia się na swojej stronie jako „ruch społeczny, który powstał, by zatrzymać proceder łamania polskiego i europejskiego prawa przez banki działające w Polsce”. Organizacja apelowała w publikacji do kredytobiorców o wycofanie środków z Banku Millenium, mBanku i Getin Noble Bank.

Chodzi o informację prasową z dnia 28.09.2016 r. pt.: „Apel SSBB o wycofywanie środków z depozytów w nieuczciwych instytucjach finansowych”. Wiadomość była wysyłana z firmowego adresu mejlowego Elizy Misieckiej, szefowej Genesis PR.

Autor: Magdalena Wosińska

3. RWE umarza uczestniczce Powstania Warszawskiego rachunek za prąd

 

Pani Sabina, uczestniczka Powstania Warszawskiego, poprosiła w liście o umorzenie rachunku za prąd lub rozłożenie go na raty. Treść listu podyktowała Przemysławowi Pawlakowi, a ten 1 sierpnia zamieścił go na swoim profilu na Facebooku.

„Gotowałam posiłki Powstańcom, opatrywałam rany, a dziś w rocznicę wybuchu Powstania muszę uważać na siebie, żeby nie dostać wylewu, gdy otwieram kopertę z rachunkiem za prąd i gaz” – napisała w liście pani Sabina. Po kilku godzinach RWE odpowiedziało na apel. Firma energetyczna poinformowała na Facebooku, że dług zostanie umorzony, a potrzebne dokumenty zostaną dostarczone pani Sabinie osobiście.

Autor: Małgorzata Baran

4. Edelman zamyka biuro w Polsce

 

Tę informację oficjalnie potwierdza  siedziba agencji w Londynie. Klientów Edelmana w Polsce przejmie agencja Lighthouse Consultants, która od 1 kwietnia uzyskała status agencji afilianckiej.

Vanessa Pymble, dyrektor marketingu oddziału agencji w Wielkiej Brytanii, komentuje dla PRoto.pl wybór firmy:  

Lighthouse Consultants jest uznanym lokalnym graczem na rynku obsługującym takich klientów, jak Abbvie i Pfizer. Agencja posiada przy tym umiejętności, dzięki którym może obsługiwać klientów Edelmana na takim poziomie, jakiego oczekują”. Żadna ze stron nie komentuje powodów wycofania się agencji z polskiego rynku i nie informuje, czy Lighthouse planuje podjąć współpracę z pracownikami Edelmana.

Autor: Magdalena Wosińska

5. Wykopowicz sprawdził, czy Microsoft pamięta o grze sprzed 23 lat. A koncern odpowiedział z humorem

 

Jeden z Wykopowiczów wysłał do Microsoftu ankietę z 1992 roku, za której wypełnienie otrzymywało się wtedy grę. Polski oddział firmy odpowiedział i przesłał prezent.
ył w niej list od „Mikołaja z Microsoftu”, w którym firma informuje, że udało jej się odnaleźć grę, a w związku z tym, że znajduje się ona na dyskietce – dołącza sprzęt, który pozwoli ją uruchomić. Koncern informuje także, że postanowił „odświeżyć” grę – powstała wersja na komputer, tablet i smartfon.

Autor: Małgorzata Baran

 

Cykl:

komentarzy:
0

Zobacz także...

Ulotki w bananach, „poparzeniowy kryzys” marki Żywiec Zdrój, wypracowanie napisane za licealistkę, zabawne plakaty promujące ESK i błędy historyczne w kampanii piwa Tyskie...

Nowe nazwy produktów IKEI, 7 cech PR-owca, negatywne strony tzw. open space'u, „wojna” burgerów i rasistowki plakat Amerykańskiego Czerwonego Krzyża to tematy z przeglądu zagranicznych mediów, które w...

Czytelników interesowały losy rzecznika AGH, odejście Karoliny Gadzimskiej z La Manii, nowe stanowisko Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej, współpraca Marii Pereiry z Kancelarią Premiera i nowa osoba w dziale komunikacji Sanofi...

Tajemniczy świat marek luksusowych, kręte ścieżki prowadzące do założenia własnej agencji PR, kobiety z branży same o sobie, praktyki okiem pracownika i szefa oraz Radom odczarowujący swój wizerunek...

Rower jako bohater reklamy, promocja książki Michała Szafrańskiego, historia marki Kross, ekskluzywna rozmowa z doradcą Donalda Trumpa i awantura wokół polskiego konia arabskiego - wywiady na te tematy cieszyły się największą popularnością wśród czytelników PRoto.pl w ubiegłym roku...

Działania kryzysowe marki Żywiec Zdrój, 5 minut kakao DecoMorreno, ocena kampanii agencji Jero, jak Burger King odgryzł się McDonaldowi i prognozy w PR w 2016 roku – opinie na te tematy w minionym roku czytaliście najcześciej...

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin