.

 

Kampania, która pokazuje, jak zmieniałby się nasz wygląd, gdybyśmy stosowali się do uwag internetowych trolli

dodano: 
16.04.2018
komentarzy: 
0

Trenerka personalna i influencerka Chessie King we współpracy z organizacją The Cybersmile Foundation stworzyła kampanię, która ma promować samoakceptację, pokazywać, jaka jest skala internetowego trollingu oraz zwiększać świadomość na temat cyberprzemocy – podaje independent.co.uk.

Kobieta przyznała, że każdego dnia otrzymuje nienawistne komentarze na temat swojego wyglądu. W ramach akcji w odpowiedzi na negatywne opinie internetowych trolli zespół ekspertów ds. tworzenia treści cyfrowych zmieniał jej wizerunek zgodnie z rekomendacjami hejterów – czytamy.

„Z każdym komentarzem King stawała się coraz bardziej zniekształcona, aż w końcu ledwo przypominała człowieka” – opisuje Rachel Hosie z independent.co.uk.

„Gdybyśmy zmieniali nasze ciało dla wszystkich internetowych trolli, bylibyśmy potworami. Niezależnie od tego, czy mamy 23 obserwujących, czy 3 miliony, NIKT z nas nie powinien mieć do czynienia z regularnym hejtem w sieci” – napisała na swoim profilu na Instagramie Chessie King. „#TrollingJestBrzydki, nie Ty” (ang. #TrollingIsUgly, not you) – dodała influencerka.

„Połączyliśmy siły z gwiazdą Instagrama Chessie King, aby promować akceptację i pozytywne myślenie o wizerunku własnego ciała, jednocześnie podnosząc świadomość nadużyć w internecie” – powiedział w rozmowie ze źródłem Dan Raisbeck, współzałożyciel The Cybersmile Foundation. (pp)

Źródło:

independent.co.uk, Influencer Chessie King reveals extent of online trolling to raise awareness of cyberbullying, Rachel Hosie, 12.04.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin