.

Nowa Zelandia zachęca do zwiedzania kraju w grze

dodano: 
06.08.2020
komentarzy: 
0

Organizacja Tourism New Zealand, zajmująca się promocją krajowej turystyki Nowej Zelandii, we współpracy z agencją TBWA Sydney stworzyła kampanię zachęcającą internautów z całego świata do wirtualnego zwiedzania kraju – podaje campaignbrief.com. W ramach specjalnie zaprojektowanej gry użytkownicy biorą udział w 18 wycieczkach, dzięki którym mogą poznać tamtejszą kulturę, historię, a takż podziwiać widoki i obserwować lokalnych mieszkańców – czytamy.

Źródło: youtube.com/CBAustralia

Jak informuje źródło, w ostatnich miesiącach Australijczycy spędzają więcej czasu w domach, przez co od marca 2020 roku korzystanie z gier w tamtym rejonie gwałtownie wzrosło – aż o 75 proc.

Campaignbrief.com przytacza wypowiedź Andrewa Waddela, dyrektora generalnego Tourism New Zealand, który mówi, że organizacja zdała sobie sprawę, że ludzie szukają „nowych doświadczeń, odkrywania, a przede wszystkim poczucia zabawy i przygody”, dlatego też połączono gry i podróże, które – jak twierdzi – bardzo dobrze się uzupełniają. Waddel dodaje też, że pomysł ten ma zainspirować internautów do odwiedzania nowej Zelandii po ponownym otworzeniu granic i podziwiania uroków miejsca, kiedy będzie to już bezpieczne.

Dalej dowiadujemy się, że realizacja powstała dzięki współpracy platformy gamingowej Twitch, aktora Juliana Dennisona oraz influencera Williama Waiiruy. Czytamy również, że prezentacja kampanii rozpoczęła się wirtualną konferencją prasową. (kd)

Źródło:

campaignbrief.com, Tourism New Zealand invites gamers to PLAY NZ in world-style gaming experience via TBWA\Sydney, Ricki Green, 29.07.2020, zdjęcie główne: youtube.com/CBAustralia
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin