Najzabawniejsze piwo na rynku

dodano: 
29.04.2005
komentarzy: 
0

Kompania Piwowarska wprowadziła na rynek nową markę piwa – Dog in the Fog. Pojawienie się ludzi ze smyczami bez psów na ulicach polskich miast rozpoczęło w niestandardowy sposób działania reklamowe i PR. Opierają się one na inteligentnym dowcipie w angielskim stylu. „Dog in the Fog ma zapewnić konsumentom poczucie relaksu poprzez inteligentne, sympatyczne poczucie humoru” – powiedział Daniel Dratwa, Kierownik ds. Innowacji w Kompanii Piwowarskiej. – „Wspólnie ze wspomagającą nas agencją reklamową PZL, doszliśmy do wniosku, że angielskość spełnia idealnie te warunki. Istnieje powszechna świadomość specyficznego angielskiego poczucia humoru – inteligentnego, przewrotnego, z dużą dozą autoironii, a więc umiejętność śmiania się z samego siebie oraz nie traktowania wszystkiego tak strasznie serio, spojrzenia na rzeczywistość z przymrużeniem oka. To ostatnie przyjęliśmy za motto marki Dog in the Fog”. Za stworzenie wizerunku najzabawniejszej marki piwa na rynku i działania z zakresu PR odpowiada agencja Sigma.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin