Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Bruno Murzyn awansował w AMD. po dziesięciu latach pracy w firmie amd, zajmującej się produkcją elektroniki użytkowej, bruno murzyn został awansowany na nowo utworzone stanowisko pr managera dla regionu emea w dziedzinie produktów korporacyjnych, wbudowanych, na zamówienie oraz kart graficznych dla stacji roboczych. jego zadaniem będzie organizowanie współpracy między centralą firmy a lokalnymi biurami prasowymi przy wprowadzeniu nowych produktów na rynki emea. zajmie się też opracowywaniem nowych działań wizerunkowych oraz kształtowaniem relacji z mediami i regionalnymi partnerami. wcześniej w amd bruno murzyn pracował na stanowiskach pr managera cee & adriatics, pr & marketing managera cee & baltics oraz, ostatnio, tech pr managera emea. po dziesięcioleciu w firmie otrzymał nagrodę executive spotlight award za rolę, jaką odegrał we wprowadzaniu produktów pracodawcy na rynek. z branżą it związany jest łącznie od 17 lat. przed dołączeniem do obecnego miejsca zatrudnienia wspierał działania pr, marketingu i sprzedaży w asus-ie oraz lenovo. (mp).
Po dziesięciu latach pracy w firmie AMD, zajmującej się produkcją elektroniki użytkowej, Bruno Murzyn został awansowany na nowo utworzone stanowisko PR Managera dla regionu EMEA w dziedzinie produktów korporacyjnych, wbudowanych, na zamówienie oraz kart graficznych dla stacji roboczych. Jego zadaniem będzie organizowanie współpracy między centralą firmy a lokalnymi biurami prasowymi przy wprowadzeniu nowych produktów na rynki EMEA. Zajmie się też opracowywaniem nowych działań wizerunkowych oraz kształtowaniem relacji z mediami i regionalnymi partnerami.
Wcześniej w AMD Bruno Murzyn pracował na stanowiskach PR Managera CEE & Adriatics, PR & Marketing Managera CEE & Baltics oraz, ostatnio, Tech PR Managera EMEA. Po dziesięcioleciu w firmie otrzymał nagrodę Executive Spotlight Award za rolę, jaką odegrał we wprowadzaniu produktów pracodawcy na rynek. Z branżą IT związany jest łącznie od 17 lat. Przed dołączeniem do obecnego miejsca zatrudnienia wspierał działania PR, marketingu i sprzedaży w ASUS-ie oraz Lenovo. (mp)