Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zofia Smełka-Leszczyńska dołącza do kierownictwa Hill+Knowlton Strategies. z początkiem września 2020 roku zofia smełka-leszczyńska rozpoczęła pracę w hill+knowlton strategies. na nowo utworzonym stanowisku chief creative strategist odpowiada za nadzór nad procesami strategicznymi w obszarze budowania marek oraz wsparcie klientów agencji w wyborze i wprowadzeniu pozycjonowania kulturowego. smełka-leszczyńska będzie także uczestniczyć w tworzeniu i wprowadzaniu produktów w ofercie h+k, takich jak smarter+ (oferty zastosowania nauk behawioralnych w public relations). utworzenie stanowiska chief creative strategist i włączenie smełki-leszczyńskiej do kierownictwa firmy ma wzmocnić strategiczne i kreatywne kompetencje agencji. zofia smełka-leszczyńska ma 13 lat doświadczenia marketingowego. poprzednio związana była z firmą stratosfera, gdzie jako strategy consultant wspierała klientów w zakresie analiz kulturowych i semiotycznych, badań jakościowych i budowaniu strategii marek. wcześniej pracowała w k2 internet (na stanowiskach associate creative directora i digital group head), a także agencjach havas, mccann, g7 i team one. w przeszłości wspierała również biuro rzecznika praw obywatelskich przy kampanii „16 dni przeciw przemocy wobec kobiet” oraz stowarzyszenie lambda warszawa w opracowaniu akcji społecznej „jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”. jest autorką książki „usunąć do 30 dni. semiotyka polskich plakatów wyborczych”. smełka-leszczyńska jest doktorem kulturoznawstwa, magistrem psychologii oraz absolwentką studiów podyplomowych w zakresie projektowania usług. dotychczasowe obowiązki smełki-leszczyńskiej w stratosferze przejmie paulina goch-kenawy, która dołączy do firmy w październiku 2020 roku i obejmie stanowisko head of culture lab. (ak).
Z początkiem września 2020 roku Zofia Smełka-Leszczyńska rozpoczęła pracę w Hill+Knowlton Strategies. Na nowo utworzonym stanowisku Chief Creative Strategist odpowiada za nadzór nad procesami strategicznymi w obszarze budowania marek oraz wsparcie klientów agencji w wyborze i wprowadzeniu pozycjonowania kulturowego. Smełka-Leszczyńska będzie także uczestniczyć w tworzeniu i wprowadzaniu produktów w ofercie H+K, takich jak Smarter+ (oferty zastosowania nauk behawioralnych w public relations). Utworzenie stanowiska Chief Creative Strategist i włączenie Smełki-Leszczyńskiej do kierownictwa firmy ma wzmocnić strategiczne i kreatywne kompetencje agencji.
Zofia Smełka-Leszczyńska ma 13 lat doświadczenia marketingowego. Poprzednio związana była z firmą Stratosfera, gdzie jako Strategy Consultant wspierała klientów w zakresie analiz kulturowych i semiotycznych, badań jakościowych i budowaniu strategii marek. Wcześniej pracowała w K2 Internet (na stanowiskach Associate Creative Directora i Digital Group Head), a także agencjach Havas, McCann, G7 i Team One. W przeszłości wspierała również biuro Rzecznika Praw Obywatelskich przy kampanii „16 dni przeciw przemocy wobec kobiet” oraz Stowarzyszenie Lambda Warszawa w opracowaniu akcji społecznej „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”. Jest autorką książki „Usunąć do 30 dni. Semiotyka polskich plakatów wyborczych”. Smełka-Leszczyńska jest doktorem kulturoznawstwa, magistrem psychologii oraz absolwentką studiów podyplomowych w zakresie projektowania usług.
Dotychczasowe obowiązki Smełki-Leszczyńskiej w Stratosferze przejmie Paulina Goch-Kenawy, która dołączy do firmy w październiku 2020 roku i obejmie stanowisko Head of Culture Lab. (ak)