Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Co za różnica?”. Rusza kampania na rzecz osób starszych i samotnych. 20 maja 2024 roku wystartowała kampania społeczna „co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych. akcja odbywa się w ramach programu „obecność” stowarzyszenia mali bracia ubogich. badanie „samotność wśród osób 80+”, przeprowadzone przez instytut badań pollster na zlecenie stowarzyszenia mali bracia ubogich, wskazuje, że 73 proc. respondentów żyje samotnie, a ponad połowa seniorów dotkliwie odczuwa brak towarzystwa innych osób. przewiduje się, że problem ten może się pogłębiać wraz z procesem starzenia się społeczeństwa. jedną z metod wsparcia samotnych seniorów jest wolontariat będący częścią programu „obecność”. stowarzyszenie mali bracia ubogich zachęca, aby włączyć się w poszukiwanie wolontariuszy w 13 miastach biorących udział w projekcie. wolontariuszami powinny zostać osoby gotowe na zbudowanie długiej, bliskiej relacji i ofiarowanie swojego czasu samotnej osobie starszej – czytamy w komunikacie prasowym. „programem »obecność« odpowiadamy na jedną z największych epidemii tego wieku: samotność. starsze osoby bardzo potrzebują uwagi, wysłuchania i obecności drugiego człowieka, o czym każdego dnia przekonują się nasi wolontariusze. czasami naprawdę nie trzeba wiele, aby nadać życiu kolorów. małe, drobne dowody życzliwości mogą mieć dla seniora fundamentalne znaczenie” – mówi joanna mielczarek, dyrektorka stowarzyszenia mali bracia ubogich. za całościową realizację kampanii odpowiada luckyyou. jak przekazuje w informacji prasowej karolina kulig, marketing & pr managerka agencji, inspiracją dla strategii kampanii i kreacji byli bliscy seniorzy – rodzice, dziadkowie i znajomi. materiały graficzne zapraszają odbiorcę do gry polegającej na znalezieniu różnic w zestawionych zdjęciach. porównywane są dwie fotografie seniora, a różnice między nimi są drobne. zauważalne zmiany to ciepłe spojrzenie, lekki uśmiech i światło bijące od bohatera, które mają za zadanie pokazać, jak drobne gesty mogą odmienić życie podopiecznego stowarzyszenia – czytamy. w ramach akcji powstały cztery spoty, a także kreacje statyczne prezentujące wpływ wolontariusza na codzienność osoby starszej. bohaterami spotów i sesji zdjęciowej są poznańscy seniorzy, sympatycy stowarzyszenia mali bracia ubogich. źródło: youtube.com/stowarzyszeniembu. kreacje kampanii są dostępne na nośnikach w przestrzeni miejskiej, w tym na citylightach, billboardach, bankomatach czy komunikacji miejskiej, w 13 miastach działania programu „obecność” – w warszawie, poznaniu, lublinie, wrocławiu, krakowie, łodzi, pruszkowie, legionowie, gnieźnie, świdniku, tarnowie, wałbrzychu i pabianicach. zaplanowano także działania w social mediach i strategię performance. kampanię wspiera agencja propsy pr, która zajmuje się relacjami z mediami oraz działaniami pr. więcej szczegółów na temat akcji i formularz zapisu do programu można znaleźć na stronie. (ao).
20 maja 2024 roku wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych. Akcja odbywa się w ramach programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Badanie „Samotność wśród osób 80+”, przeprowadzone przez Instytut Badań Pollster na zlecenie Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, wskazuje, że 73 proc. respondentów żyje samotnie, a ponad połowa seniorów dotkliwie odczuwa brak towarzystwa innych osób. Przewiduje się, że problem ten może się pogłębiać wraz z procesem starzenia się społeczeństwa.
Jedną z metod wsparcia samotnych seniorów jest wolontariat będący częścią programu „Obecność”. Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zachęca, aby włączyć się w poszukiwanie wolontariuszy w 13 miastach biorących udział w projekcie. Wolontariuszami powinny zostać osoby gotowe na zbudowanie długiej, bliskiej relacji i ofiarowanie swojego czasu samotnej osobie starszej – czytamy w komunikacie prasowym.
„Programem »Obecność« odpowiadamy na jedną z największych epidemii tego wieku: samotność. Starsze osoby bardzo potrzebują uwagi, wysłuchania i obecności drugiego człowieka, o czym każdego dnia przekonują się nasi wolontariusze. Czasami naprawdę nie trzeba wiele, aby nadać życiu kolorów. Małe, drobne dowody życzliwości mogą mieć dla seniora fundamentalne znaczenie” – mówi Joanna Mielczarek, dyrektorka Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Za całościową realizację kampanii odpowiada LUCKYYOU. Jak przekazuje w informacji prasowej Karolina Kulig, Marketing & PR Managerka agencji, inspiracją dla strategii kampanii i kreacji byli bliscy seniorzy – rodzice, dziadkowie i znajomi.
Materiały graficzne zapraszają odbiorcę do gry polegającej na znalezieniu różnic w zestawionych zdjęciach. Porównywane są dwie fotografie seniora, a różnice między nimi są drobne. Zauważalne zmiany to ciepłe spojrzenie, lekki uśmiech i światło bijące od bohatera, które mają za zadanie pokazać, jak drobne gesty mogą odmienić życie podopiecznego stowarzyszenia – czytamy.
W ramach akcji powstały cztery spoty, a także kreacje statyczne prezentujące wpływ wolontariusza na codzienność osoby starszej. Bohaterami spotów i sesji zdjęciowej są poznańscy seniorzy, sympatycy Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Źródło: youtube.com/StowarzyszeniembU
Kreacje kampanii są dostępne na nośnikach w przestrzeni miejskiej, w tym na citylightach, billboardach, bankomatach czy komunikacji miejskiej, w 13 miastach działania programu „Obecność” – w Warszawie, Poznaniu, Lublinie, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Pruszkowie, Legionowie, Gnieźnie, Świdniku, Tarnowie, Wałbrzychu i Pabianicach. Zaplanowano także działania w social mediach i strategię performance.
Kampanię wspiera agencja Propsy PR, która zajmuje się relacjami z mediami oraz działaniami PR.
Więcej szczegółów na temat akcji i formularz zapisu do programu można znaleźć na stronie. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Co za różnica?”. Rusza kampania na rzecz osób starszych i samotnych. 20 maja 2024 roku wystartowała kampania społeczna „co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych. akcja odbywa się w ramach programu „obecność” stowarzyszenia mali bracia ubogich. badanie „samotność wśród osób 80+”, przeprowadzone przez instytut badań pollster na zlecenie stowarzyszenia mali bracia ubogich, wskazuje, że 73 proc. respondentów żyje samotnie, a ponad połowa seniorów dotkliwie odczuwa brak towarzystwa innych osób. przewiduje się, że problem ten może się pogłębiać wraz z procesem starzenia się społeczeństwa. jedną z metod wsparcia samotnych seniorów jest wolontariat będący częścią programu „obecność”. stowarzyszenie mali bracia ubogich zachęca, aby włączyć się w poszukiwanie wolontariuszy w 13 miastach biorących udział w projekcie. wolontariuszami powinny zostać osoby gotowe na zbudowanie długiej, bliskiej relacji i ofiarowanie swojego czasu samotnej osobie starszej – czytamy w komunikacie prasowym. „programem »obecność« odpowiadamy na jedną z największych epidemii tego wieku: samotność. starsze osoby bardzo potrzebują uwagi, wysłuchania i obecności drugiego człowieka, o czym każdego dnia przekonują się nasi wolontariusze. czasami naprawdę nie trzeba wiele, aby nadać życiu kolorów. małe, drobne dowody życzliwości mogą mieć dla seniora fundamentalne znaczenie” – mówi joanna mielczarek, dyrektorka stowarzyszenia mali bracia ubogich. za całościową realizację kampanii odpowiada luckyyou. jak przekazuje w informacji prasowej karolina kulig, marketing & pr managerka agencji, inspiracją dla strategii kampanii i kreacji byli bliscy seniorzy – rodzice, dziadkowie i znajomi. materiały graficzne zapraszają odbiorcę do gry polegającej na znalezieniu różnic w zestawionych zdjęciach. porównywane są dwie fotografie seniora, a różnice między nimi są drobne. zauważalne zmiany to ciepłe spojrzenie, lekki uśmiech i światło bijące od bohatera, które mają za zadanie pokazać, jak drobne gesty mogą odmienić życie podopiecznego stowarzyszenia – czytamy. w ramach akcji powstały cztery spoty, a także kreacje statyczne prezentujące wpływ wolontariusza na codzienność osoby starszej. bohaterami spotów i sesji zdjęciowej są poznańscy seniorzy, sympatycy stowarzyszenia mali bracia ubogich. źródło: youtube.com/stowarzyszeniembu. kreacje kampanii są dostępne na nośnikach w przestrzeni miejskiej, w tym na citylightach, billboardach, bankomatach czy komunikacji miejskiej, w 13 miastach działania programu „obecność” – w warszawie, poznaniu, lublinie, wrocławiu, krakowie, łodzi, pruszkowie, legionowie, gnieźnie, świdniku, tarnowie, wałbrzychu i pabianicach. zaplanowano także działania w social mediach i strategię performance. kampanię wspiera agencja propsy pr, która zajmuje się relacjami z mediami oraz działaniami pr. więcej szczegółów na temat akcji i formularz zapisu do programu można znaleźć na stronie. (ao).