Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Nowe osoby w oLIVE media. w październiku 2024 roku olive media przekazało, że do agencji dołączyły nowe osoby. zespół social media zasiliły aleksandra grabowska i angelika garczyk, a zespół pr lifestyle & influencer markeitng – olimpia kwiatkowska i adriana stachurska. aleksandra grabowska objęła stanowisko social media specialist. grabowska ma siedem lat doświadczenia w branży, które zdobywała w roli założycielki marek dziecięcych woobiboo i lil’things. zajmowała się tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem produktów i ich wdrażaniem. odpowiadała także za strategię komunikacji, prowadzenie mediów społecznościowych oraz koordynowanie współpracy z agencjami zewnętrznymi. angelika garczyk została junior social media specialist. na nowym stanowisku zajmuje się obsługą m.in. mediów społecznościowych firm swimer i ivy consultants. garczyk przed dołączeniem do agencji była związana z krakowską agencją omnipro. wcześniej była związana z dziennikarstwem sportowym, tworząc treści na bloga rafała martuszewskiego. pracowała też w biurze prasowym klubu siatkarskiego pge skra bełchatów. olimpia kwiatkowska pełni funkcję pr & influencer marketing specialist. w nowej roli zajmuje się planowaniem kampanii influencerskich, zarządzaniem współpracami barterowymi, organizowaniem wysyłek pr oraz przygotowywaniem materiałów prasowych. poprzednio kwiatkowska pracowała w foodsi, gdzie odpowiadała za influencer marketing, media relations, tworzenie i dystrybucję materiałów prasowych, a także organizację eventów. adriana stachurska w agencji odgrywa rolę pr assistant. stachurska dołączyła do olive media jako praktykantka, a następnie awansowała. jest studentką akademii leona koźmińskiego. od lewej: aleksandra grabowska, angelika garczyk, olimpia kwiatkowska, adriana stachurska. (ao).
W październiku 2024 roku oLIVE media przekazało, że do agencji dołączyły nowe osoby. Zespół Social Media zasiliły Aleksandra Grabowska i Angelika Garczyk, a zespół PR Lifestyle & Influencer Markeitng – Olimpia Kwiatkowska i Adriana Stachurska.
Aleksandra Grabowska objęła stanowisko Social Media Specialist.
Grabowska ma siedem lat doświadczenia w branży, które zdobywała w roli założycielki marek dziecięcych Woobiboo i Lil’things. Zajmowała się tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem produktów i ich wdrażaniem. Odpowiadała także za strategię komunikacji, prowadzenie mediów społecznościowych oraz koordynowanie współpracy z agencjami zewnętrznymi.
Angelika Garczyk została Junior Social Media Specialist. Na nowym stanowisku zajmuje się obsługą m.in. mediów społecznościowych firm Swimer i Ivy Consultants.
Garczyk przed dołączeniem do agencji była związana z krakowską agencją Omnipro. Wcześniej była związana z dziennikarstwem sportowym, tworząc treści na bloga Rafała Martuszewskiego. Pracowała też w biurze prasowym klubu siatkarskiego PGE Skra Bełchatów.
Olimpia Kwiatkowska pełni funkcję PR & Influencer Marketing Specialist. W nowej roli zajmuje się planowaniem kampanii influencerskich, zarządzaniem współpracami barterowymi, organizowaniem wysyłek PR oraz przygotowywaniem materiałów prasowych.
Poprzednio Kwiatkowska pracowała w Foodsi, gdzie odpowiadała za influencer marketing, media relations, tworzenie i dystrybucję materiałów prasowych, a także organizację eventów.
Adriana Stachurska w agencji odgrywa rolę PR Assistant.
Stachurska dołączyła do oLIVE media jako praktykantka, a następnie awansowała. Jest studentką Akademii Leona Koźmińskiego.
Od lewej: Aleksandra Grabowska, Angelika Garczyk, Olimpia Kwiatkowska, Adriana Stachurska
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Nowe osoby w oLIVE media. w październiku 2024 roku olive media przekazało, że do agencji dołączyły nowe osoby. zespół social media zasiliły aleksandra grabowska i angelika garczyk, a zespół pr lifestyle & influencer markeitng – olimpia kwiatkowska i adriana stachurska. aleksandra grabowska objęła stanowisko social media specialist. grabowska ma siedem lat doświadczenia w branży, które zdobywała w roli założycielki marek dziecięcych woobiboo i lil’things. zajmowała się tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem produktów i ich wdrażaniem. odpowiadała także za strategię komunikacji, prowadzenie mediów społecznościowych oraz koordynowanie współpracy z agencjami zewnętrznymi. angelika garczyk została junior social media specialist. na nowym stanowisku zajmuje się obsługą m.in. mediów społecznościowych firm swimer i ivy consultants. garczyk przed dołączeniem do agencji była związana z krakowską agencją omnipro. wcześniej była związana z dziennikarstwem sportowym, tworząc treści na bloga rafała martuszewskiego. pracowała też w biurze prasowym klubu siatkarskiego pge skra bełchatów. olimpia kwiatkowska pełni funkcję pr & influencer marketing specialist. w nowej roli zajmuje się planowaniem kampanii influencerskich, zarządzaniem współpracami barterowymi, organizowaniem wysyłek pr oraz przygotowywaniem materiałów prasowych. poprzednio kwiatkowska pracowała w foodsi, gdzie odpowiadała za influencer marketing, media relations, tworzenie i dystrybucję materiałów prasowych, a także organizację eventów. adriana stachurska w agencji odgrywa rolę pr assistant. stachurska dołączyła do olive media jako praktykantka, a następnie awansowała. jest studentką akademii leona koźmińskiego. od lewej: aleksandra grabowska, angelika garczyk, olimpia kwiatkowska, adriana stachurska. (ao).