Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Pepco rusza z kampanią. Bohaterką Małgorzata Socha. w marcu 2025 roku pepco, europejska sieć detaliczna oferująca odzież i produkty dla domu, powiadomiło o starcie kampanii „nowa odsłona mody”. marka redefiniuje swoje podejście do mody damskiej, wprowadzając „nową jakość” i design dopasowany do współczesnych kobiet. akcja ta jest dla pepco „przełomowym momentem” i ma za zadanie umocnić pozycję firmy w sektorze modowym. jak wyjaśnia marka, nowoczesna kobieta łączy wiele ról: jest aktywną profesjonalistką, troskliwą matką oraz duszą towarzystwa, dlatego ceni komfort i wygodę. pepco w odpowiedzi na te potrzeby podjęło strategiczną decyzję o transformacji swojej oferty modowej. w centrum zmian znajdują się zarówno design, jak i lepsze jakościowo materiały, a także dopasowane kroje, pozwalające na swobodę ruchów i uniwersalność w dopasowaniu do różnych stylizacji. marka podkreśla, że moda nie powinna być elitarna – jej zadaniem jest odpowiadać na potrzeby wszystkich konsumentek, bez względu na budżet czy styl życia. komunikacja jest częścią wprowadzonego w grudniu 2024 roku manifestu marki – „tak jak chcę”. akcja stanowi także punkt zwrotny w strategii pepco – jest nie tylko zmianą wizerunkową, ale także realną transformacją produktową, która ma otworzyć nowy rozdział w historii firmy. nowa kolekcja mody damskiej pepco jest przeznaczona dla kobiet, które chcą podkreślać swoją indywidualność i czuć się dobrze w każdej sytuacji. celem marki jest inspirowanie do podążania za pragnieniami i dawanie możliwości do wyrażania siebie przez styl – zgodnie z filozofią „tak, jak chcę”. dlatego też twarzą kampanii została „ikona stylu” – małgorzata socha. akcja jest promowana za pomocą spotów telewizyjnych, realizowanych z małgorzatą sochą dla polskiego rynku oraz z modelką na pozostałych 17 rynkach europejskich. w ramach kampanii przygotowano także reklamy ooh, rozlokowane w kluczowych punktach miast, komunikację instore, w tym specjalne ekspozycje i materiały pos, treści digitalowe, czyli aktywną obecność marki w mediach, działania z influencerami i kampanie display, oraz kampanie pr i eventy konsumenckie. za strategię i kreację kampanii odpowiada ddb warszawa. kampanią digitalową zajęło się digital kingdom. za zakup mediów jest odpowiedzialny havas. (ao).
W marcu 2025 roku Pepco, europejska sieć detaliczna oferująca odzież i produkty dla domu, powiadomiło o starcie kampanii „Nowa odsłona mody”. Marka redefiniuje swoje podejście do mody damskiej, wprowadzając „nową jakość” i design dopasowany do współczesnych kobiet. Akcja ta jest dla Pepco „przełomowym momentem” i ma za zadanie umocnić pozycję firmy w sektorze modowym.
Jak wyjaśnia marka, nowoczesna kobieta łączy wiele ról: jest aktywną profesjonalistką, troskliwą matką oraz duszą towarzystwa, dlatego ceni komfort i wygodę. Pepco w odpowiedzi na te potrzeby podjęło strategiczną decyzję o transformacji swojej oferty modowej. W centrum zmian znajdują się zarówno design, jak i lepsze jakościowo materiały, a także dopasowane kroje, pozwalające na swobodę ruchów i uniwersalność w dopasowaniu do różnych stylizacji. Marka podkreśla, że moda nie powinna być elitarna – jej zadaniem jest odpowiadać na potrzeby wszystkich konsumentek, bez względu na budżet czy styl życia.
Komunikacja jest częścią wprowadzonego w grudniu 2024 roku manifestu marki – „Tak jak chcę”. Akcja stanowi także punkt zwrotny w strategii Pepco – jest nie tylko zmianą wizerunkową, ale także realną transformacją produktową, która ma otworzyć nowy rozdział w historii firmy.
Nowa kolekcja mody damskiej Pepco jest przeznaczona dla kobiet, które chcą podkreślać swoją indywidualność i czuć się dobrze w każdej sytuacji. Celem marki jest inspirowanie do podążania za pragnieniami i dawanie możliwości do wyrażania siebie przez styl – zgodnie z filozofią „Tak, jak chcę”. Dlatego też twarzą kampanii została „ikona stylu” – Małgorzata Socha.
Akcja jest promowana za pomocą spotów telewizyjnych, realizowanych z Małgorzatą Sochą dla polskiego rynku oraz z modelką na pozostałych 17 rynkach europejskich. W ramach kampanii przygotowano także reklamy OOH, rozlokowane w kluczowych punktach miast, komunikację instore, w tym specjalne ekspozycje i materiały POS, treści digitalowe, czyli aktywną obecność marki w mediach, działania z influencerami i kampanie display, oraz kampanie PR i eventy konsumenckie.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada DDB Warszawa. Kampanią digitalową zajęło się Digital Kingdom. Za zakup mediów jest odpowiedzialny Havas. (ao)