Stołeczne Biuro Turystyki ogłosiło zapytanie ofertowe na współpracę z twórcami internetowymi w celu promocji Warszawy w mediach społecznościowych. Wybrany podmiot zajmie się koordynacją działań z influencerami. Zamówienie ma być realizowane na wybranych rynkach, w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, USA, Niemczech i w Polsce.
Wybrana firma zajmie się całościową realizacją działań promocyjnych z udziałem twórców internetowych. Aktywacje mają na celu zwiększenie rozpoznawalności Warszawy jako atrakcyjnego kierunku podróży zarówno na rynkach zagranicznych, jak i na rynku polskim. Zamówienie składa się z czterech zadań:
- Zaangażowanie twórców internetowych do wsparcia kampanii wizerunkowej realizowanej na rynku amerykańskim, brytyjskim i niemieckim. W ramach współpracy do Warszawy ma przyjechać sześciu influencerów. Kluczowym elementem prowadzonych działań będzie relacjonowanie wizyt w kanałach w social mediach.
- Organizacja wydarzenia, challengu lub gry miejskiej z udziałem influencerów z rynków europejskich.
- Prowadzenie działań w social mediach z udziałem polskich twórców internetowych.
- Zaangażowanie influencerów gamingowych do promocji warszawskiej mapy w Fortnite.
Składający ofertę zobowiązany jest do wykazania doświadczenia zaproponowanych twórców internetowych oraz przedstawienia propozycji wydarzenia, challengu lub gry miejskiej. Zamawiający załącza również referencyjne profile influencerów na każdym z rynków, na którym mają być prowadzone działania.
Kryterium oceny oferty to: cena (30 proc.) oraz kryteria jakościowe, w tym doświadczenie influencerów (50 proc.) i propozycja aktywności (20 proc.).
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 900 tys. zł brutto. Ostateczny termin realizacji działań promocyjnych upływa w grudniu 2025 roku.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem zakładki oferty/wnioski dostępnej na stronie. Termin składania dokumentów upływa 6 czerwca 2025 roku o godzinie 9:00.
Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)


