środa, 18 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryRokmates odpowiada za influencer marketing ZenMarket

Rokmates odpowiada za influencer marketing ZenMarket

Rokmates nawiązało współpracę w zakresie influencer marketingu z ZenMarket, globalną platformą pośredniczącą w zakupach z Japonii. Agencja odpowiada za realizację kampanii marki z udziałem polskich twórców internetowych. Wspólne działania opierają się na regularnych współpracach, które rozpoczęły się w pierwszych miesiącach 2025 roku.

Jak przekazują strony, celem planowanych aktywności jest budowanie rozpoznawalności ZenMarket na polskim rynku oraz zaprezentowanie różnorodności produktowej oferty. Agencja odpowiada za całościową realizację kampanii marki z udziałem polskich twórców internetowych na YouTubie, TikToku i Instagramie. Rokmates zajmuje się m.in. doborem twórców i koordynacją współprac, ustalaniem harmonogramu działań, a także rozliczeniami i obsługą administracyjną.

Kampanie realizowane dla ZenMarket obejmują twórców z różnych kategorii tematycznych, w tym lifestyle, gaming, beauty czy technologie. Wśród promowanych produktów znalazły się m.in. retro gry, kosmetyki, pluszaki, stroje cosplay, figurki, telewizor do PS3 czy produkty spożywcze. Do tej pory w działaniach promocyjnych wzięli udział m.in. Want a Bite, Stara Kpopiara, Jadzia.kim, Antonina Flak, twórcy Kanału o Technologii, Klaudia Tyszkiewicz czy Drwal Rębajło.

Obsługą klienta po stronie agencji zajmują się: Katarzyna Kowalewska, Head of Sales w Rokmates, która odpowiada za rozmowy przetargowe oraz pozyskiwanie i obsługę sprzedażową klientów, Michał Daszkowski, Senior Account Manager, odpowiedzialny za realizację kampanii, a także Karolina Pałka, Influencer Managerka, i Marlena Fac, Junior Influencer Specialistka, które zajmują się pozyskiwaniem nowych twórców. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj