piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościWhatsApp wprowadza przypomnienia, aby pomóc w efektywnej komunikacji z klientami

WhatsApp wprowadza przypomnienia, aby pomóc w efektywnej komunikacji z klientami

Pod koniec lipca 2025 roku WhatsApp poinformował o wprowadzeniu nowej opcji, która ma ułatwić zarządzanie wiadomościami na platformie. Funkcja przypomnień ma pomóc przede wszystkim w efektywnej komunikacji z klientami.

Jak podkreślają przedstawiciele aplikacji, funkcjonalność tej aktualizacji zyska na znaczeniu szczególnie wśród małych i średnich firm, które nierzadko borykają się z chaosem komunikacyjnym w kontaktach z klientami. W obliczu rosnącej liczby komunikatów i zadań łatwo bowiem przeoczyć ważną wiadomość, co z kolei może prowadzić do utraty potencjalnych kontraktów czy pogorszenia relacji biznesowych.

Opcja przypomnień pozwala użytkownikom ustawić powiadomienia dla wybranych wiadomości. Wystarczy dłużej przytrzymać wiadomość, aby ustawić przypomnienie, które automatycznie wyświetli się po wybranym przez użytkownika czasie. Po aktywacji funkcji przy danym komunikacie pojawi się ikona dzwonka, a użytkownik otrzyma przypomnienie o konieczności odpowiedzi.

„Ta funkcjonalność to krok w stronę uproszczenia narzędzi biznesowych. WhatsApp staje się nie tylko aplikacją do komunikacji, lecz też systemem do zarządzania wczesnymi etapami lejka sprzedażowego” – wyjaśnia Borys Marushchak, Performance Marketing Manager w agencji Harbingers. Ponadto – jak podkreśla ekspert – „dzięki przypomnieniom, przedsiębiorcy mogą skuteczniej dbać o klienta i nie przeoczyć żadnej szansy”.

Jak dowiadujemy się, WhatsApp planuje również rozwój proaktywnych powiadomień. Ich celem będzie przypominanie użytkownikowi o odpowiedzi, jeśli przeoczy on wiadomość od „kluczowego kontaktu”. W tym celu aplikacja będzie analizować częstotliwość rozmów, a następnie przesyłać powiadomienie o pominiętej wiadomości. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj