W październiku 2025 roku agencje digitalmarketingowe Tigers i Get Noticed ogłosiły połączenie. Od teraz będą działać pod nazwą Tigers. Priorytetem we wspólnych działaniach będzie wspieranie polskich marek w ekspansji zagranicznej oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.
Połączenie ma być wynikiem potrzeb klientów. Coraz częściej poszukują oni miejsc, które łączą w sobie wszystkie elementy digital marketingu. Tigers zajmowało się strategią, kreacją i komunikacją w mediach społecznościowych. Get Noticed działało w zakresie kampanii sprzedażowych i ekspansji zagranicznej. Ponadto uzupełnienie stanowią kompetencje, które wniosła, przejęta miesiąc wcześniej, agencja Automation House. Specjalizowała się ona w obszarze automatyzacji procesów i wdrożeniach AI. Teraz, już jako Tigers, oferują klientom pełnię wymienionych usług.
Fuzja wymusiła także zmiany w strukturze zarządu. Prezesem spółki został Michał Garczyński, który dotychczas pełnił funkcję CEO w Get Noticed. Karolina Kawska pozostała na stanowisku wiceprezeski i CXO Tigers. Franciszek Georgiew, założyciel Tigers, oraz Barbara Garczyńska, współzałożycielka Get Noticed, wspierać będą strategiczny rozwój firmy, tworząc Advisory Board.

Od lewej: Franciszek Georgiew, Karolina Kawska, Michał Garczyński, Barbara Garczyńska
Formalne połączenie agencji ma nastąpić na przełomie roku, jednak już teraz działają one wspólnie. Do końca bieżącego roku potrwa także kampania informująca o fuzji. Jej nazwa „Get Noticed with Tigers” ma podkreślać zagraniczne kompetencje i być „obietnicą przewagi konkurencyjnej”. Identyfikacja wizualna łączy w sobie elementy pochodzące od obu marek – „T” oraz „oczko”, które wspólnie tworzą wizerunek tygrysa. Przekaz ma wzmacniać hasło „Czas na wzrost bez granic”. W ramach kampanii udostępnione będą trzy darmowe narzędzia, wspierające wzrost biznesu. Jednym z nich jest AI Audytor Gotowości. (km)


