Już w czerwcu będzie miała miejsce kolejna odsłona konferencji branżowej Forum IAB organizowanej przez IAB Polska. Tematem tegorocznych wystąpień będzie zintegrowana przyszłość reklamy digital. Forum IAB 2025 odbędzie się 4 i 5 czerwca 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
Wydarzenie to przestrzeń do wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń, którymi dzielą się czołowi przedstawiciele branży digital marketingu. Podczas konferencji stu prelegentów i ponad tysiąc uczestników będzie wspólnie poszukiwać rozwiązań i nowych kierunków dla sektora komunikacji. Dobrostan, etyka i odpowiedzialność, człowiek i AI, nowe definicje wzrostu – to tylko część z siedmiu bloków tematycznych, wokół których skupią się wystąpienia ekspertów marketingu, biznesu i nauki.
Podczas Forum IAB 2025 uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać m.in. o:
- zrównoważonych praktykach oraz odpowiedzialności społecznej w strategiach marketingowych;
- nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych oraz rozwoju AI – a konkretniej o tym, jak najskuteczniej wykorzystać zdobycze technologii i rozwoju komunikacji, by osiągać sukces w branży;
- zaufaniu do treści cyfrowych, ochronie prywatności i bezpieczeństwie w sieci;
- coraz trudniejszych decyzjach zakupowych w świecie mało wiarygodnych treści;
- oczekiwaniach najmłodszych pokoleń konsumentów oraz najnowszych trendach w branży;
- pracy w reklamie oraz przyszłości relacji między marketerami a agencjami.
Rejestracja na konferencję zapewnia również dostęp do aplikacji oraz materiałów pokonferencyjnych.
Szczegółowa agenda i bilety dostępne są na stronie.
Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (kn)