Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zbliża się Golden Marketing Conference w Katowicach. 24 i 25 listopada 2020 roku w katowicach odbędzie się golden marketing conference. to dwudniowe wydarzenie, podczas którego w jednym miejscu spotykają się specjaliści ds. marketingu, przedstawiciele agencji, freelancerzy oraz właściciele firm. w czasie listopadowej edycji przedstawione zostaną narzędziowe ujęcia marketingu – nacisk zostanie położony na analityczną stronę zarządzania marką i efektywne wykorzystywanie budżetu, które może przełożyć się na wyniki. tematami prelekcji będą m.in. płatne kampanie na linkedin, linkedin employee advocacy, content marketing, ux/user experience, a także marketing inkluzywny. podczas wydarzenia swoimi doświadczeniami podzielą się m.in. prelegenci na co dzień współpracujący z największymi polskimi firmami i agencjami. na scenie zaprezentują się m.in. janina bąk, szkoleniowiec i wykładowca, janinadaily.com; paweł tkaczyk, strateg marki, midea; dagmara pakulska, social media trainer & consultant, dagmrapakulska.pl; grzegorz borowiecki, ceo, wunderteam; andrzej chechliński, dyrektor departamentu sprzedaży, marketingu online i ecommerce, bnp paribas; oraz magdalena olak, executive producer & managing director, tank. pozostałe informacje można znaleźć na stronie. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (kd).
24 i 25 listopada 2020 roku w Katowicach odbędzie się Golden Marketing Conference. To dwudniowe wydarzenie, podczas którego w jednym miejscu spotykają się specjaliści ds. marketingu, przedstawiciele agencji, freelancerzy oraz właściciele firm. W czasie listopadowej edycji przedstawione zostaną narzędziowe ujęcia marketingu – nacisk zostanie położony na analityczną stronę zarządzania marką i efektywne wykorzystywanie budżetu, które może przełożyć się na wyniki. Tematami prelekcji będą m.in. płatne kampanie na LinkedIn, LinkedIn Employee Advocacy, content marketing, UX/User Experience, a także marketing inkluzywny.
Podczas wydarzenia swoimi doświadczeniami podzielą się m.in. prelegenci na co dzień współpracujący z największymi polskimi firmami i agencjami. Na scenie zaprezentują się m.in. Janina Bąk, szkoleniowiec i wykładowca, JaninaDaily.com; Paweł Tkaczyk, strateg marki, Midea; Dagmara Pakulska, Social Media Trainer & Consultant, dagmrapakulska.pl; Grzegorz Borowiecki, CEO, WUNDERTEAM; Andrzej Chechliński, dyrektor departamentu sprzedaży, marketingu online i eCommerce, BNP Paribas; oraz Magdalena Olak, Executive Producer & Managing Director, TANK.
Pozostałe informacje można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (kd)