Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ogłoszono nominowanych do Effie Awards Poland 2022! w pierwszych dniach października 2022 roku ogłoszono nominowanych w tegorocznej edycji effie awards poland. w tym roku kampanie można było zgłaszać w 30 kategoriach, które podzielone zostały na pięć zbiorów. utworzone zbiory to: industry – kategorie produktów i usług; audience – kategorie specjalne; channels & tools – kategorie specjalne; marketing excellence – kategorie specjalne; positive change – kategorie specjalne. non-profit & public service, positive influence oraz react & defend – to kategorie powstałe i zmodyfikowane na podstawie wniosków z poprzedniej edycji effie awards. ubiegłoroczna kategoria positive change została podzielona na dwie nowe, oddzielając tym samym kampanie charytatywne podmiotów komercyjnych od działalności podmiotów publicznych i ngo. doprecyzowano kwalifikatory w zeszłorocznej kategorii react & sustain i dedykowano ją przede wszystkim kampaniom defensywnym, jako najtrudniejszym warsztatowo. sześć kategorii konkursowych to tegoroczna nowość. w sumie w konkursie wyłoniono 13 kategorii produktów i usług oraz 17 kategorii specjalnych. jury, któremu w tym roku przewodniczy cezary stypułkowski, prezes zarządu mbanku, przyznało 94 nominacje. gala, podczas której ogłoszeni zostaną zwycięzcy, została zaplanowana na 8 listopada 2022 roku. proto.pl jest patronem medialnym effie awards 2022.
W pierwszych dniach października 2022 roku ogłoszono nominowanych w tegorocznej edycji Effie Awards Poland. W tym roku kampanie można było zgłaszać w 30 kategoriach, które podzielone zostały na pięć zbiorów.
Utworzone zbiory to: Industry – kategorie produktów i usług; Audience – kategorie specjalne; Channels & Tools – kategorie specjalne; Marketing Excellence – kategorie specjalne; Positive Change – kategorie specjalne.
Non-Profit & Public Service, Positive Influence oraz React & Defend – to kategorie powstałe i zmodyfikowane na podstawie wniosków z poprzedniej edycji Effie Awards. Ubiegłoroczna kategoria Positive Change została podzielona na dwie nowe, oddzielając tym samym kampanie charytatywne podmiotów komercyjnych od działalności podmiotów publicznych i NGO. Doprecyzowano kwalifikatory w zeszłorocznej kategorii React & Sustain i dedykowano ją przede wszystkim kampaniom defensywnym, jako najtrudniejszym warsztatowo.
Sześć kategorii konkursowych to tegoroczna nowość. W sumie w konkursie wyłoniono 13 kategorii produktów i usług oraz 17 kategorii specjalnych. Jury, któremu w tym roku przewodniczy Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBanku, przyznało 94 nominacje.







Gala, podczas której ogłoszeni zostaną zwycięzcy, została zaplanowana na 8 listopada 2022 roku.
PRoto.pl jest patronem medialnym Effie Awards 2022.