Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Innovation 2023: nagrodzono najlepsze projekty. 23 listopada 2023 roku, podczas gali konkursu innovation, wręczono nagrody za innowacyjność i najlepsze pomysły na przeprowadzenie kampanii. w sumie przyznano 66 nagród: 14 złotych, 28 srebrnych oraz 24 brązowe. spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem jury wybrało najlepszy projekt oraz wskazało najlepszą kampanię społeczną. nagrodę w kategorii innovation of the year przyznano za kampanię „telefon anki”, zrealizowaną dla storytel przez twin.collective i panów programistów. tytuł charity of the year otrzymała praca hydrostacja fm stworzona przez dentsu creative dla zarządu zieleni m.st. warszawy w dzielnicy wisła. złote nagrody w kategorii innowacje w biznesie otrzymali:. zwolnieni z teorii za „narzędziownik nauczyciela biz”. 180 heartbeats i jung v matt za „żabka żabu”. publicis worldwide poland za „pomocnik wilka emocjusza”. twin.collective i panowie programiści za „telefon anki”. w kategorii innowacje w komunikacji złoto zdobyli:. molecular creative za „jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym”. gong za „zhakowany koncert w roblox”. panowie programiści za „#hakujemy_hit”. vmly&r za „the art of the sex ed”. dentsu creative za „hydrostacja.fm”. twin.collective i panowie programiści „telefon anki”. plej za „powiślańska kampania społeczna”. w kategorii innowacje w mediach zostali nagrodzeni złotem twin.collective i panowie programiści za „telefon anki”. podczas gali przyznano także nagrody w specjalnej kategorii game changer. wyróżniono w niej podkategorie: człowiek roku, firma roku oraz wydarzenie roku. tytuł człowieka roku otrzymali mati staniszewski i piotr dąbkowski – założyciele elevenlabs. firmą roku zostały mastercard oraz mccann poland. nagrodę za wydarzenie roku zdobyły z kolei kampanie profrekwencyjne, realizowane przed wyborami parlamentarnymi 2023. funkcję przewodniczej obrad ponadtrzydziestoosobowego jury pełniła marta życińska z mastercard europe, a do przewodniczących jury należeli sebastian szaraniec z żabka polska (w kategorii innowacje w biznesie), iwona jarosińska-opiela z bnp paribas bank polska (innowacje w komunikacji) i rafał madajczak z gazeta.pl (innowacje w mediach). pełna lista nagrodzonych jest dostępna na stronie. proto.pl było patronem medialnym konkursu. (af).
23 listopada 2023 roku, podczas gali konkursu Innovation, wręczono nagrody za innowacyjność i najlepsze pomysły na przeprowadzenie kampanii. W sumie przyznano 66 nagród: 14 złotych, 28 srebrnych oraz 24 brązowe.
Spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem jury wybrało najlepszy projekt oraz wskazało najlepszą kampanię społeczną.
Nagrodę w kategorii Innovation of the Year przyznano za kampanię „Telefon Anki”, zrealizowaną dla Storytel przez TWIN .collective i Panów Programistów.
Tytuł Charity of the Year otrzymała praca Hydrostacja FM stworzona przez Dentsu Creative dla Zarządu Zieleni m.st. Warszawy w Dzielnicy Wisła.
Złote nagrody w kategorii Innowacje w biznesie otrzymali:
Zwolnieni z Teorii za „Narzędziownik Nauczyciela Biz”
180 Heartbeats i Jung V Matt za „Żabka Żabu”
Publicis Worldwide Poland za „Pomocnik wilka emocjusza”
TWIN .collective i Panowie Programiści za „Telefon Anki”
W kategorii Innowacje w komunikacji złoto zdobyli:
Molecular Creative za „Jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym”
Gong za „Zhakowany koncert w Roblox”
Panowie Programiści za „#Hakujemy_Hit”
VMLY&R za „The Art of the Sex Ed”
Dentsu Creative za „Hydrostacja.fm”
TWIN .collective i Panowie Programiści „Telefon Anki”
Plej za „Powiślańska kampania społeczna”
W kategorii Innowacje w mediach zostali nagrodzeni złotem TWIN .collective i Panowie Programiści za „Telefon Anki”.
Podczas gali przyznano także nagrody w specjalnej kategorii Game Changer. Wyróżniono w niej podkategorie: Człowiek Roku, Firma Roku oraz Wydarzenie Roku.
Tytuł Człowieka Roku otrzymali Mati Staniszewski i Piotr Dąbkowski – założyciele ElevenLabs.
Firmą Roku zostały Mastercard oraz McCANN Poland.
Nagrodę za Wydarzenie Roku zdobyły z kolei Kampanie Profrekwencyjne, realizowane przed wyborami parlamentarnymi 2023.
Funkcję przewodniczej obrad ponadtrzydziestoosobowego jury pełniła Marta Życińska z Mastercard Europe, a do przewodniczących jury należeli Sebastian Szaraniec z Żabka Polska (w kategorii Innowacje w biznesie), Iwona Jarosińska-Opiela z BNP Paribas Bank Polska (Innowacje w komunikacji) i Rafał Madajczak z Gazeta.pl (Innowacje w mediach).
Pełna lista nagrodzonych jest dostępna na stronie.
PRoto.pl było patronem medialnym konkursu. (af)