Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ukazał się Trendbook Public Relations 2024. W publikacji 49 ekspertów! w kwietniu 2024 roku ukazała się publikacja trendbook public relations, poświęcona trendom w branży na trwający rok, przygotowana przez anję laszuk – ekspertkę ds. social mediów i trenerkę w zakresie działań na linkedinie. raport przedstawia najważniejsze trendy z obszaru public relations, wskazane przez 49 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w sektorze pr, przedstawicieli zarówno agencji pr, jak i działów pr i komunikacji w firmach i instytucjach. każdy z wypowiadających się wskazał pięć kluczowych jego zdaniem trendów w pr na 2024 rok. ponadto przedstawiciele branży wypowiedzieli się na temat roli sztucznej inteligencji w działaniach pr. w gronie ekspertów, którzy wskazali kluczowe trendy, są: magdalena bajer, julia bakalarska, justyna bakalarska-stankiewicz, jarosław bańda, paweł barski, katarzyna bąkowicz, sebastian bykowski, magda cieślak, rozalia derewenda-zasłona, katarzyna dworzyńska, sylwia filimon, sebastian grochala, monika kaczmarek-sliwinska, katarzyna kamińska, bartłomiej kędzierski, anna klimczuk, bartek kotowicz, karolina krzeska, sylwia kuligowska, żaneta kurczyńska, anja laszuk, katarzyna lipska-konieczko, łukasz malczewski, maks michalczak, hanna mik-samól, dr eliza misiecka, mikołaj nowak, roksana obuchowska, michał olbrychowski, anna olszewska, monika ostrowska, kasia panek, dr maksymilian pawłowski, urszula podraza, marta polakow-stepanow, krzysztof przybył, danuta rolinger-bednarska, agnieszka salach, ewelina salwuk-marko, magda skibka, paweł sławski, kamil szwarbuła, łukasz wilczyński, marek wiśniewski, magda worytko, ewa wójcikowska, marta zagożdżon, łukasz zając, damian ziąber. z trendbookiem można zapoznać się tutaj. proto.pl jest patronem medialnym publikacji.
W kwietniu 2024 roku ukazała się publikacja Trendbook Public Relations, poświęcona trendom w branży na trwający rok, przygotowana przez Anję Laszuk – ekspertkę ds. social mediów i trenerkę w zakresie działań na LinkedInie.
Raport przedstawia najważniejsze trendy z obszaru public relations, wskazane przez 49 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w sektorze PR, przedstawicieli zarówno agencji PR, jak i działów PR i komunikacji w firmach i instytucjach. Każdy z wypowiadających się wskazał pięć kluczowych jego zdaniem trendów w PR na 2024 rok.
Ponadto przedstawiciele branży wypowiedzieli się na temat roli sztucznej inteligencji w działaniach PR.
W gronie ekspertów, którzy wskazali kluczowe trendy, są: Magdalena Bajer, Julia Bakalarska, Justyna Bakalarska-Stankiewicz, Jarosław Bańda, Paweł Barski, Katarzyna Bąkowicz, Sebastian Bykowski, Magda Cieślak, Rozalia Derewenda-Zasłona, Katarzyna Dworzyńska, Sylwia Filimon, Sebastian Grochala, Monika Kaczmarek-Sliwinska, Katarzyna Kamińska, Bartłomiej Kędzierski, Anna Klimczuk, Bartek Kotowicz, Karolina Krzeska, Sylwia Kuligowska, Żaneta Kurczyńska, Anja LASZUK, Katarzyna Lipska-Konieczko, Łukasz Malczewski, Maks Michalczak, Hanna Mik-Samól, dr Eliza Misiecka, Mikołaj Nowak, Roksana Obuchowska, Michał Olbrychowski, Anna Olszewska, Monika Ostrowska, Kasia Panek, dr Maksymilian Pawłowski, Urszula Podraza, Marta Polakow-Stepanow, Krzysztof Przybył, Danuta Rolinger-Bednarska, Agnieszka Salach, Ewelina Salwuk-Marko, Magda Skibka, Paweł Sławski, Kamil Szwarbuła, Łukasz Wilczyński, Marek Wiśniewski, Magda Worytko, Ewa Wójcikowska, Marta Zagożdżon, Łukasz Zając, Damian Ziąber.
Z Trendbookiem można zapoznać się tutaj.
PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.