Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Digital Communication Award dla H+K Strategies. hill+knowlton strategies zostało nagrodzone w europejskim konkursie digital communication awards w kategorii public affairs za kampanię #ocalksiążki. h+k strategies to jedyna polska agencja nagrodzona w tegorocznej edycji konkursu. #ocalksiążki to akcja realizowana dla polskiej izby książki (pik), która miała na celu zbudowanie poparcia dla ustawy o książce – jej założeniem było wprowadzenie jednolitej ceny na nowości wydawnicze, która obowiązywałaby przez 12 miesięcy od ich debiutu na rynku. agencja wykorzystała w kampanii media społecznościowe oraz działania z influencerami. zaangażowano m.in. współczesnych polskich pisarzy, blogerów oraz osobowości telewizji. fanpage akcji na facebooku zdobył blisko 20 tys. fanów, zaangażował ponad 35 tys. użytkowników i osiągnął prawie 1 mln wyświetleń. profil na twitterze śledziły 63 osoby: dziennikarze, blogerzy i posłowie z kkiśp. w wyniku działań ustawę wniesiono pod obrady sejmu 5 sierpnia 2015 roku. za nagrodzony projekt po stronie agencji odpowiadały beata sadowska, milena obrostek oraz małgorzata sierpińska. wsparcia strategicznego udzielił maciej szaroleta. akcja #ocalksiążki została nagrodzona dwoma złotymi spinaczami w 13. edycji konkursu w kategoriach public affairs i lobbying, kultura i media, zdobyła także gold sabre award. (mb).
Hill+Knowlton Strategies zostało nagrodzone w europejskim konkursie Digital Communication Awards w kategorii Public Affairs za kampanię #OcalKsiążki. H+K Strategies to jedyna polska agencja nagrodzona w tegorocznej edycji konkursu.
#OcalKsiążki to akcja realizowana dla Polskiej Izby Książki (PIK), która miała na celu zbudowanie poparcia dla Ustawy o książce – jej założeniem było wprowadzenie jednolitej ceny na nowości wydawnicze, która obowiązywałaby przez 12 miesięcy od ich debiutu na rynku.
Agencja wykorzystała w kampanii media społecznościowe oraz działania z influencerami. Zaangażowano m.in. współczesnych polskich pisarzy, blogerów oraz osobowości telewizji. Fanpage akcji na Facebooku zdobył blisko 20 tys. fanów, zaangażował ponad 35 tys. użytkowników i osiągnął prawie 1 mln wyświetleń. Profil na Twitterze śledziły 63 osoby: dziennikarze, blogerzy i posłowie z KKiŚP. W wyniku działań ustawę wniesiono pod obrady Sejmu 5 sierpnia 2015 roku.
Za nagrodzony projekt po stronie agencji odpowiadały Beata Sadowska, Milena Obrostek oraz Małgorzata Sierpińska. Wsparcia strategicznego udzielił Maciej Szaroleta.
Akcja #Ocalksiążki została nagrodzona dwoma Złotymi Spinaczami w 13. edycji konkursu w kategoriach Public Affairs i Lobbying, Kultura i Media, zdobyła także Gold SABRE Award. (mb)