Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Mateusz Kusznierewicz dla Siemensa. mateusz kusznierewicz został twarzą drugiej edycji konkursu siemens kocham to! „głównym celem [kampanii – przyp. red.] jest promowanie marki i wszystkich jej grup produktowych agd poprzez emocje związane z pasjami i nawiązanie tym samym do świata jej wartości – nowoczesnego designu, szybkości i innowacyjnej technologii” – czytamy w komunikacie prasowym. akcja jest skierowana do konsumentów wyróżniających się ciekawym hobby. organizatorzy zachęcają do dzielenia się swoimi zainteresowaniami oraz wymarzonym miejscem, gdzie można je rozwijać, poprzez udostępnianie zdjęć i filmów z hasztagiem #kochamto. jednym z zadań ambasadora będzie ocenianie prac zgłoszonych do konkursu kocham to! kusznierewicz jest bohaterem wszystkich działań związanych z komunikacją marketingową konkursu. kampania ma opierać się na niestandardowych działaniach w mediach społecznościowych – facebookads, indahash i komunikacji na profilu siemens home. dodatkowo, kampania wspierana będzie przez działania pr, prowadzone przez agencję insignia. mateusz kusznierewicz jest pierwszym polakiem, który zdobył medal olimpijski w żeglarstwie. w 2004 roku został uhonorowany tytułem „żeglarza wszech czasów”. pierwsza edycja konkursu siemens kocham to! miała miejsce w polsce w czerwcu 2016 roku. ambasadorem konkursu był wówczas marek kamiński, polarnik i podróżnik. (bm).
Mateusz Kusznierewicz został twarzą drugiej edycji konkursu Siemens Kocham TO!.
„Głównym celem [kampanii – przyp. red.] jest promowanie marki i wszystkich jej grup produktowych AGD poprzez emocje związane z pasjami i nawiązanie tym samym do świata jej wartości – nowoczesnego designu, szybkości i innowacyjnej technologii” – czytamy w komunikacie prasowym.
Akcja jest skierowana do konsumentów wyróżniających się ciekawym hobby. Organizatorzy zachęcają do dzielenia się swoimi zainteresowaniami oraz wymarzonym miejscem, gdzie można je rozwijać, poprzez udostępnianie zdjęć i filmów z hasztagiem #kochamto. Jednym z zadań ambasadora będzie ocenianie prac zgłoszonych do konkursu Kocham TO!.
Kusznierewicz jest bohaterem wszystkich działań związanych z komunikacją marketingową konkursu. Kampania ma opierać się na niestandardowych działaniach w mediach społecznościowych – FacebookAds, IndaHash i komunikacji na profilu Siemens Home. Dodatkowo, kampania wspierana będzie przez działania PR, prowadzone przez agencję Insignia.
Mateusz Kusznierewicz jest pierwszym Polakiem, który zdobył medal olimpijski w żeglarstwie. W 2004 roku został uhonorowany tytułem „Żeglarza wszech czasów”. Pierwsza edycja konkursu Siemens Kocham TO! miała miejsce w Polsce w czerwcu 2016 roku. Ambasadorem konkursu był wówczas Marek Kamiński, polarnik i podróżnik. (bm)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Mateusz Kusznierewicz dla Siemensa. mateusz kusznierewicz został twarzą drugiej edycji konkursu siemens kocham to! „głównym celem [kampanii – przyp. red.] jest promowanie marki i wszystkich jej grup produktowych agd poprzez emocje związane z pasjami i nawiązanie tym samym do świata jej wartości – nowoczesnego designu, szybkości i innowacyjnej technologii” – czytamy w komunikacie prasowym. akcja jest skierowana do konsumentów wyróżniających się ciekawym hobby. organizatorzy zachęcają do dzielenia się swoimi zainteresowaniami oraz wymarzonym miejscem, gdzie można je rozwijać, poprzez udostępnianie zdjęć i filmów z hasztagiem #kochamto. jednym z zadań ambasadora będzie ocenianie prac zgłoszonych do konkursu kocham to! kusznierewicz jest bohaterem wszystkich działań związanych z komunikacją marketingową konkursu. kampania ma opierać się na niestandardowych działaniach w mediach społecznościowych – facebookads, indahash i komunikacji na profilu siemens home. dodatkowo, kampania wspierana będzie przez działania pr, prowadzone przez agencję insignia. mateusz kusznierewicz jest pierwszym polakiem, który zdobył medal olimpijski w żeglarstwie. w 2004 roku został uhonorowany tytułem „żeglarza wszech czasów”. pierwsza edycja konkursu siemens kocham to! miała miejsce w polsce w czerwcu 2016 roku. ambasadorem konkursu był wówczas marek kamiński, polarnik i podróżnik. (bm).