Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Influencerzy w kampanii tołpy. w marcu 2018 roku do kampanii polskiej marki kosmetycznej tołpa #zmywamysię dołączyli blogerzy i vlogerzy: kasia tusk (make life easier), krzysztof gonciarz, janina bąk (janina daily), kasia gandor, ryfka (szafa sztywniary) oraz marta parciak (zmalowana). akcja trwa od września 2017 roku. krzysztof gonciarz. marta parciak (zmalowana). influencerzy na swoich blogach i w mediach społecznościowych będą opowiadać o oczyszczaniu skóry. na potrzeby akcji stworzono też chatbota, dostępnego zarówno w messengerze, jak i na stronie oczyszczanie.tolpa.pl. dzięki niemu można dowiedzieć się więcej o swojej skórze, określić jej typ oraz poznać prawidłowe sposoby oczyszczania twarzy. na zakończenie kampanii #zmywamysie przewidziano konkurs zachęcający użytkowników do pokazania swoich sposobów na oczyszczanie. czytaj też: „nasze off jest nowym on”. 12 blogerów dla marki tołpa. (jg).
W marcu 2018 roku do kampanii polskiej marki kosmetycznej tołpa #zmywamysię dołączyli blogerzy i vlogerzy: Kasia Tusk (Make Life Easier), Krzysztof Gonciarz, Janina Bąk (Janina Daily), Kasia Gandor, Ryfka (Szafa Sztywniary) oraz Marta Parciak (Zmalowana). Akcja trwa od września 2017 roku.
Krzysztof Gonciarz
Marta Parciak (Zmalowana)
Influencerzy na swoich blogach i w mediach społecznościowych będą opowiadać o oczyszczaniu skóry. Na potrzeby akcji stworzono też chatbota, dostępnego zarówno w Messengerze, jak i na stronie oczyszczanie.tolpa.pl. Dzięki niemu można dowiedzieć się więcej o swojej skórze, określić jej typ oraz poznać prawidłowe sposoby oczyszczania twarzy.
Na zakończenie kampanii #zmywamysie przewidziano konkurs zachęcający użytkowników do pokazania swoich sposobów na oczyszczanie.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Influencerzy w kampanii tołpy. w marcu 2018 roku do kampanii polskiej marki kosmetycznej tołpa #zmywamysię dołączyli blogerzy i vlogerzy: kasia tusk (make life easier), krzysztof gonciarz, janina bąk (janina daily), kasia gandor, ryfka (szafa sztywniary) oraz marta parciak (zmalowana). akcja trwa od września 2017 roku. krzysztof gonciarz. marta parciak (zmalowana). influencerzy na swoich blogach i w mediach społecznościowych będą opowiadać o oczyszczaniu skóry. na potrzeby akcji stworzono też chatbota, dostępnego zarówno w messengerze, jak i na stronie oczyszczanie.tolpa.pl. dzięki niemu można dowiedzieć się więcej o swojej skórze, określić jej typ oraz poznać prawidłowe sposoby oczyszczania twarzy. na zakończenie kampanii #zmywamysie przewidziano konkurs zachęcający użytkowników do pokazania swoich sposobów na oczyszczanie. czytaj też: „nasze off jest nowym on”. 12 blogerów dla marki tołpa. (jg).