Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Opel odświeża identyfikację wizualną. 30 listopada 2020 roku opel poinformował o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej. zmiany obejmują m.in. logo, czcionkę i kolor, a ich celem jest „jeszcze nowocześniejszy i odważniejszy” wygląd. „naszą firmę cechuje pewność, młodzieńczy zapał i inkluzywność. w nowej erze opel czerpie inspirację z progresywnej, swobodniejszej, ale wciąż powściągliwej nowoczesnej niemieckiej kultury, proponując odważne, czyste i współczesne koncepcje. jest to wyraz nowej tożsamości marki, w pełni odpowiadający charakterowi naszej nowej, fascynującej oferty produktów” – mówi xavier duchemin, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażnej w oplu. jak twierdzi marka, nowy wygląd pozbawiony jest „zbędnych” ozdobników i elementów, które „niepotrzebnie absorbują uwagę” – dzięki temu wpisuje się w „precyzyjną, odważną i czystą” filozofię marki. odświeżone logo zyskało też węższy niż do tej pory pierścień otaczający znak „blitz”. poprzednie logo. nowe logo. źródło: pl-media.opel.com. firma wprowadziła również nowa czcionka o nazwie „opel next”, który ma być „lekki, mocny, nowoczesny i przejrzysty”. występuje ona w trzech wersjach: lekkiej, zwykłej i pogrubionej – zdaniem opla, wszystkie z nich ze sobą harmonizują i zapewniają spójność komunikatu. w identyfikacji pojawia się też nowy kolor – jaskrawy odcień żółtego – symbolizujący elektryczność, czyli „nowe paliwo na nowe czasy”. kolor ma być „elektryzujący” i zapadający w pamięć oraz ma tworzyć „łatwo rozpoznawalną tożsamość”. „nowa era wymaga nowoczesnych marek, a nowoczesne marki wymagają przejrzystego wzornictwa. przedstawiając nowe elementy marki, deklarujemy naszą wyrazistość, postępowość oraz otwartość na nowości i przyszłość” — wyjaśnia dyrektor ds. marki opel, patrick fourniol. nowa identyfikacja wizualna wprowadzona będzie we wszystkich obszarach – m.in. w produktach, marketingu oraz kanałach komunikacji. pierwszymi samochodami wyprodukowanym seryjnie w nowej stylistyce będą opel crossland i opel mokka, które pojawią się w salonach sprzedaży w pierwszej połowie 2021 roku. źródło: pl-media.opel.com. nowy wizerunek powstał we współpracy z agencją velocity mccann. za projekt czcionki „opel next” odpowiada agencja monotype. (ak). zdjęcie główne: pl-media.opel.com.
30 listopada 2020 roku Opel poinformował o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej. Zmiany obejmują m.in. logo, czcionkę i kolor, a ich celem jest „jeszcze nowocześniejszy i odważniejszy” wygląd.
„Naszą firmę cechuje pewność, młodzieńczy zapał i inkluzywność. W nowej erze Opel czerpie inspirację z progresywnej, swobodniejszej, ale wciąż powściągliwej nowoczesnej niemieckiej kultury, proponując odważne, czyste i współczesne koncepcje. Jest to wyraz nowej tożsamości marki, w pełni odpowiadający charakterowi naszej nowej, fascynującej oferty produktów” – mówi Xavier Duchemin, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażnej w Oplu.
Jak twierdzi marka, nowy wygląd pozbawiony jest „zbędnych” ozdobników i elementów, które „niepotrzebnie absorbują uwagę” – dzięki temu wpisuje się w „precyzyjną, odważną i czystą” filozofię marki. Odświeżone logo zyskało też węższy niż do tej pory pierścień otaczający znak „blitz”.
Poprzednie logo
Nowe logo. Źródło: pl-media.opel.com
Firma wprowadziła również nowa czcionka o nazwie „Opel Next”, który ma być „lekki, mocny, nowoczesny i przejrzysty”. Występuje ona w trzech wersjach: lekkiej, zwykłej i pogrubionej – zdaniem Opla, wszystkie z nich ze sobą harmonizują i zapewniają spójność komunikatu.
W identyfikacji pojawia się też nowy kolor – jaskrawy odcień żółtego – symbolizujący elektryczność, czyli „nowe paliwo na nowe czasy”. Kolor ma być „elektryzujący” i zapadający w pamięć oraz ma tworzyć „łatwo rozpoznawalną tożsamość”.
„Nowa era wymaga nowoczesnych marek, a nowoczesne marki wymagają przejrzystego wzornictwa. Przedstawiając nowe elementy marki, deklarujemy naszą wyrazistość, postępowość oraz otwartość na nowości i przyszłość” — wyjaśnia dyrektor ds. marki Opel, Patrick Fourniol.
Nowa identyfikacja wizualna wprowadzona będzie we wszystkich obszarach – m.in. w produktach, marketingu oraz kanałach komunikacji. Pierwszymi samochodami wyprodukowanym seryjnie w nowej stylistyce będą Opel Crossland i Opel Mokka, które pojawią się w salonach sprzedaży w pierwszej połowie 2021 roku.
Źródło: pl-media.opel.com
Nowy wizerunek powstał we współpracy z agencją VELOCITY McCANN. Za projekt czcionki „Opel Next” odpowiada agencja Monotype. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Opel odświeża identyfikację wizualną. 30 listopada 2020 roku opel poinformował o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej. zmiany obejmują m.in. logo, czcionkę i kolor, a ich celem jest „jeszcze nowocześniejszy i odważniejszy” wygląd. „naszą firmę cechuje pewność, młodzieńczy zapał i inkluzywność. w nowej erze opel czerpie inspirację z progresywnej, swobodniejszej, ale wciąż powściągliwej nowoczesnej niemieckiej kultury, proponując odważne, czyste i współczesne koncepcje. jest to wyraz nowej tożsamości marki, w pełni odpowiadający charakterowi naszej nowej, fascynującej oferty produktów” – mówi xavier duchemin, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażnej w oplu. jak twierdzi marka, nowy wygląd pozbawiony jest „zbędnych” ozdobników i elementów, które „niepotrzebnie absorbują uwagę” – dzięki temu wpisuje się w „precyzyjną, odważną i czystą” filozofię marki. odświeżone logo zyskało też węższy niż do tej pory pierścień otaczający znak „blitz”. poprzednie logo. nowe logo. źródło: pl-media.opel.com. firma wprowadziła również nowa czcionka o nazwie „opel next”, który ma być „lekki, mocny, nowoczesny i przejrzysty”. występuje ona w trzech wersjach: lekkiej, zwykłej i pogrubionej – zdaniem opla, wszystkie z nich ze sobą harmonizują i zapewniają spójność komunikatu. w identyfikacji pojawia się też nowy kolor – jaskrawy odcień żółtego – symbolizujący elektryczność, czyli „nowe paliwo na nowe czasy”. kolor ma być „elektryzujący” i zapadający w pamięć oraz ma tworzyć „łatwo rozpoznawalną tożsamość”. „nowa era wymaga nowoczesnych marek, a nowoczesne marki wymagają przejrzystego wzornictwa. przedstawiając nowe elementy marki, deklarujemy naszą wyrazistość, postępowość oraz otwartość na nowości i przyszłość” — wyjaśnia dyrektor ds. marki opel, patrick fourniol. nowa identyfikacja wizualna wprowadzona będzie we wszystkich obszarach – m.in. w produktach, marketingu oraz kanałach komunikacji. pierwszymi samochodami wyprodukowanym seryjnie w nowej stylistyce będą opel crossland i opel mokka, które pojawią się w salonach sprzedaży w pierwszej połowie 2021 roku. źródło: pl-media.opel.com. nowy wizerunek powstał we współpracy z agencją velocity mccann. za projekt czcionki „opel next” odpowiada agencja monotype. (ak). zdjęcie główne: pl-media.opel.com.