Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Syrenka Warszawska zniknęła, by zbadać piersi. symbole warszawy – syrenka i zygmunt iii waza – „wzięli wolne”, by wykonać badania profilaktyczne. tak w tym roku wygląda kampania „dzień na u”, zainicjowana przez fundację rak’n’roll wygraj życie! w partnerstwie z avon kontra rak piersi. w tym roku realizowana jest trzecia odsłona akcji, która ma na celu zachęcanie polek do regularnych badań usg. kampania przypomina, że dzień badań powinien być stałym punktem w kalendarzu każdej kobiety. w tym roku w akcji wzięła udział m.in. syrenka warszawska, co pokazano w filmie promującym kampanię. wystąpili w nim aleksandra hamkało, borys szyc, jessica mercedes, kuba karaś i daria zawiałow. w kampanię zaangażował się także prezydent warszawy rafał trzaskowski, który objął ją patronatem, a w specjalnym filmie, opublikowanym na jego profilu na facebooku, zaprezentowano, jak daje wolne symbolom stolicy – syrence warszawskiej oraz zygmuntowi iii wazie, by mogli pójść na badania. ponadto rafał trzaskowski umożliwił wszystkim pracowniczkom i pracownikom urzędu m.st. warszawy wykonanie niezbędnych badań w czasie pracy. „syrenka warszawska zniknęła na jeden dzień z bulwarów wiślanych. wszystko po to, by wziąć udział w kampanii »dzień na u«, która zachęca do regularnych badań piersi i potwierdzania ich zdrowia raz w roku. w spocie promującym kampanię grana przez aleksandrę hamkało syrenka warszawska »ożywa«, schodzi z pomnika i udaje się na badanie usg piersi. w filmie występują także inne postacie, które syrenka spotyka podczas podróży do gabinetu lekarskiego” – czytamy w komunikacie. w ten sposób organizatorzy akcji chcą pokazać, „że każda kobieta, nawet syrenka, zasługuje na jeden dzień wolnego i zadbanie o swoje zdrowie”. „wiemy, że jednym z usprawiedliwień dla niebadania się jest »brak czasu«. jednak zamiast zawstydzać kobiety pozornością tej »wymówki«, wykorzystaliśmy ją. postanowiliśmy dać polkom czas. stworzyliśmy dzień, w którym nic nie jest ważniejsze od badania usg, nie możemy mieć od niego wymówek” – wyjaśnia jacek maciejewski z fundacji rak’n’roll wygraj życie! w komunikacie zaznaczono, że do akcji przyłączyli się też inni pracodawcy, którzy zapewniają swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań w ramach czasu pracy (np. przez przyznanie dnia wolnego, przekazanie pakietu medycznego czy zorganizowanie badań na terenie firmy) – to m.in. bridgestone, dhl express poland, grupa ang, ilabo czy infemini medi home. dodatkowy, w pełni płatny dzień w roku na profilaktykę funkcjonuje też w u twórców akcji: avonie, fundacji rak’n’roll wygraj życie! i agencji ddb warszawa. (mb).
Symbole Warszawy – Syrenka i Zygmunt III Waza – „wzięli wolne”, by wykonać badania profilaktyczne. Tak w tym roku wygląda kampania „Dzień na U”, zainicjowana przez Fundację Rak’n’Roll Wygraj Życie! w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi.
W tym roku realizowana jest trzecia odsłona akcji, która ma na celu zachęcanie Polek do regularnych badań USG. Kampania przypomina, że dzień badań powinien być stałym punktem w kalendarzu każdej kobiety.
W tym roku w akcji wzięła udział m.in. Syrenka Warszawska, co pokazano w filmie promującym kampanię. Wystąpili w nim Aleksandra Hamkało, Borys Szyc, Jessica Mercedes, Kuba Karaś i Daria Zawiałow.
W kampanię zaangażował się także prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski, który objął ją patronatem, a w specjalnym filmie, opublikowanym na jego profilu na Facebooku, zaprezentowano, jak daje wolne symbolom stolicy – Syrence Warszawskiej oraz Zygmuntowi III Wazie, by mogli pójść na badania. Ponadto Rafał Trzaskowski umożliwił wszystkim pracowniczkom i pracownikom Urzędu m.st. Warszawy wykonanie niezbędnych badań w czasie pracy.
„Syrenka Warszawska zniknęła na jeden dzień z Bulwarów Wiślanych. Wszystko po to, by wziąć udział w kampanii »Dzień na U«, która zachęca do regularnych badań piersi i potwierdzania ich zdrowia raz w roku. W spocie promującym kampanię grana przez Aleksandrę Hamkało Syrenka Warszawska »ożywa«, schodzi z pomnika i udaje się na badanie USG piersi. W filmie występują także inne postacie, które Syrenka spotyka podczas podróży do gabinetu lekarskiego” – czytamy w komunikacie. W ten sposób organizatorzy akcji chcą pokazać, „że każda kobieta, nawet Syrenka, zasługuje na jeden dzień wolnego i zadbanie o swoje zdrowie”.
„Wiemy, że jednym z usprawiedliwień dla niebadania się jest »brak czasu«. Jednak zamiast zawstydzać kobiety pozornością tej »wymówki«, wykorzystaliśmy ją. Postanowiliśmy dać Polkom czas. Stworzyliśmy dzień, w którym nic nie jest ważniejsze od badania USG, nie możemy mieć od niego wymówek” – wyjaśnia Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie!.
W komunikacie zaznaczono, że do akcji przyłączyli się też inni pracodawcy, którzy zapewniają swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań w ramach czasu pracy (np. przez przyznanie dnia wolnego, przekazanie pakietu medycznego czy zorganizowanie badań na terenie firmy) – to m.in. Bridgestone, DHL Express Poland, Grupa ANG, ILABO czy Infemini Medi Home. Dodatkowy, w pełni płatny dzień w roku na profilaktykę funkcjonuje też w u twórców akcji: Avonie, Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie! i agencji DDB Warszawa. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Syrenka Warszawska zniknęła, by zbadać piersi. symbole warszawy – syrenka i zygmunt iii waza – „wzięli wolne”, by wykonać badania profilaktyczne. tak w tym roku wygląda kampania „dzień na u”, zainicjowana przez fundację rak’n’roll wygraj życie! w partnerstwie z avon kontra rak piersi. w tym roku realizowana jest trzecia odsłona akcji, która ma na celu zachęcanie polek do regularnych badań usg. kampania przypomina, że dzień badań powinien być stałym punktem w kalendarzu każdej kobiety. w tym roku w akcji wzięła udział m.in. syrenka warszawska, co pokazano w filmie promującym kampanię. wystąpili w nim aleksandra hamkało, borys szyc, jessica mercedes, kuba karaś i daria zawiałow. w kampanię zaangażował się także prezydent warszawy rafał trzaskowski, który objął ją patronatem, a w specjalnym filmie, opublikowanym na jego profilu na facebooku, zaprezentowano, jak daje wolne symbolom stolicy – syrence warszawskiej oraz zygmuntowi iii wazie, by mogli pójść na badania. ponadto rafał trzaskowski umożliwił wszystkim pracowniczkom i pracownikom urzędu m.st. warszawy wykonanie niezbędnych badań w czasie pracy. „syrenka warszawska zniknęła na jeden dzień z bulwarów wiślanych. wszystko po to, by wziąć udział w kampanii »dzień na u«, która zachęca do regularnych badań piersi i potwierdzania ich zdrowia raz w roku. w spocie promującym kampanię grana przez aleksandrę hamkało syrenka warszawska »ożywa«, schodzi z pomnika i udaje się na badanie usg piersi. w filmie występują także inne postacie, które syrenka spotyka podczas podróży do gabinetu lekarskiego” – czytamy w komunikacie. w ten sposób organizatorzy akcji chcą pokazać, „że każda kobieta, nawet syrenka, zasługuje na jeden dzień wolnego i zadbanie o swoje zdrowie”. „wiemy, że jednym z usprawiedliwień dla niebadania się jest »brak czasu«. jednak zamiast zawstydzać kobiety pozornością tej »wymówki«, wykorzystaliśmy ją. postanowiliśmy dać polkom czas. stworzyliśmy dzień, w którym nic nie jest ważniejsze od badania usg, nie możemy mieć od niego wymówek” – wyjaśnia jacek maciejewski z fundacji rak’n’roll wygraj życie! w komunikacie zaznaczono, że do akcji przyłączyli się też inni pracodawcy, którzy zapewniają swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań w ramach czasu pracy (np. przez przyznanie dnia wolnego, przekazanie pakietu medycznego czy zorganizowanie badań na terenie firmy) – to m.in. bridgestone, dhl express poland, grupa ang, ilabo czy infemini medi home. dodatkowy, w pełni płatny dzień w roku na profilaktykę funkcjonuje też w u twórców akcji: avonie, fundacji rak’n’roll wygraj życie! i agencji ddb warszawa. (mb).