Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
piątek, 23 maja, 2025
Strona głównaAktualnościPolska Organizacja Turystyczna szuka agencji do kampanii promującej polskie miasta

Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji do kampanii promującej polskie miasta

Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła przetarg, w którym wybierze agencję do przeprowadzenia kampanii promującej polskie miasta. Akcja wizerunkowa pod roboczym hasłem „Wyjątkowy citybreak” ma zachęcić mieszkańców Europy do wizyt w Polsce.

Jak zaznaczają organizatorzy kampanii, do tej pory promocja polskich miast w zakresie kreacji skupiała się na ogólnym tle pozostałych, a w związku z tym, że polskie miasta wizualnie są do siebie podobne, przeciętny turysta może mieć problem z wyborem konkretnego celu podróży. W nowej kampanii mają więc zostać podkreślone wyjątkowe cechy (historyczne, kulturowe) poszczególnych miast, które pozwolą wyróżnić dane miejsce na tle pozostałych miast w Polsce czy za granicą. Kampania realizowana pod hasłem parasolowym „Poland. More than you expected”.

Każde z promowanych miast ma zostać pokazane przez pryzmat wybranego motywu przewodniego i wyróżniać się w komunikacji innym charakterem. Materiały na temat danego miasta mają mocno nawiązywać do jego cechy charakterystycznej. W ramach projektu prezentowane będą Warszawa, Kraków, Gdańsk/Trójmiasto, Poznań, Wrocław oraz Łódź. Warszawę przykładowo określono „miastem różnorodności”, Kraków promowany będzie jako „miasto skarbów”, a w przypadku Łodzi nacisk zostanie położony na „industrialny design”.

Działania komunikacyjne będą skierowane do konsumentów z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Holandii, Austrii, Belgii, Szwecji, Norwegii, Czech i Węgier, a także Słowacji czy Litwy.

Kampania będzie realizowana na przełomie II i III kwartału 2022 roku i ma potrwać trzy miesiące. Grupa docelowa to osoby w wieku 18-65 lat zainteresowane wyjazdami typu citybreak, korzystające z serwisów o tematyce turystycznej i lifestyle’owej. Działania obejmą kampanię display programmatic oraz media społecznościowe. Wybrana przez POT agencja ma zająć się m.in. przygotowaniem finalnej koncepcji kreatywnej (hasła, CTA), materiałów reklamowych, przygotowaniem mediaplanu, zakupem powierzchni reklamowej i realizacją kampanii.

Oferty można składać do 10 czerwca 2022 roku. Więcej informacji można znaleźć na stronie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj