Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji do kampanii promującej polskie miasta. polska organizacja turystyczna ogłosiła przetarg, w którym wybierze agencję do przeprowadzenia kampanii promującej polskie miasta. akcja wizerunkowa pod roboczym hasłem „wyjątkowy citybreak” ma zachęcić mieszkańców europy do wizyt w polsce. jak zaznaczają organizatorzy kampanii, do tej pory promocja polskich miast w zakresie kreacji skupiała się na ogólnym tle pozostałych, a w związku z tym, że polskie miasta wizualnie są do siebie podobne, przeciętny turysta może mieć problem z wyborem konkretnego celu podróży. w nowej kampanii mają więc zostać podkreślone wyjątkowe cechy (historyczne, kulturowe) poszczególnych miast, które pozwolą wyróżnić dane miejsce na tle pozostałych miast w polsce czy za granicą. kampania realizowana pod hasłem parasolowym „poland. more than you expected”. każde z promowanych miast ma zostać pokazane przez pryzmat wybranego motywu przewodniego i wyróżniać się w komunikacji innym charakterem. materiały na temat danego miasta mają mocno nawiązywać do jego cechy charakterystycznej. w ramach projektu prezentowane będą warszawa, kraków, gdańsk/trójmiasto, poznań, wrocław oraz łódź. warszawę przykładowo określono „miastem różnorodności”, kraków promowany będzie jako „miasto skarbów”, a w przypadku łodzi nacisk zostanie położony na „industrialny design”. działania komunikacyjne będą skierowane do konsumentów z niemiec, wielkiej brytanii, francji, włoch, hiszpanii, holandii, austrii, belgii, szwecji, norwegii, czech i węgier, a także słowacji czy litwy. kampania będzie realizowana na przełomie ii i iii kwartału 2022 roku i ma potrwać trzy miesiące. grupa docelowa to osoby w wieku 18-65 lat zainteresowane wyjazdami typu citybreak, korzystające z serwisów o tematyce turystycznej i lifestyle’owej. działania obejmą kampanię display programmatic oraz media społecznościowe. wybrana przez pot agencja ma zająć się m.in. przygotowaniem finalnej koncepcji kreatywnej (hasła, cta), materiałów reklamowych, przygotowaniem mediaplanu, zakupem powierzchni reklamowej i realizacją kampanii. oferty można składać do 10 czerwca 2022 roku. więcej informacji można znaleźć na stronie.
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła przetarg, w którym wybierze agencję do przeprowadzenia kampanii promującej polskie miasta. Akcja wizerunkowa pod roboczym hasłem „Wyjątkowy citybreak” ma zachęcić mieszkańców Europy do wizyt w Polsce.
Jak zaznaczają organizatorzy kampanii, do tej pory promocja polskich miast w zakresie kreacji skupiała się na ogólnym tle pozostałych, a w związku z tym, że polskie miasta wizualnie są do siebie podobne, przeciętny turysta może mieć problem z wyborem konkretnego celu podróży. W nowej kampanii mają więc zostać podkreślone wyjątkowe cechy (historyczne, kulturowe) poszczególnych miast, które pozwolą wyróżnić dane miejsce na tle pozostałych miast w Polsce czy za granicą. Kampania realizowana pod hasłem parasolowym „Poland. More than you expected”.
Każde z promowanych miast ma zostać pokazane przez pryzmat wybranego motywu przewodniego i wyróżniać się w komunikacji innym charakterem. Materiały na temat danego miasta mają mocno nawiązywać do jego cechy charakterystycznej. W ramach projektu prezentowane będą Warszawa, Kraków, Gdańsk/Trójmiasto, Poznań, Wrocław oraz Łódź. Warszawę przykładowo określono „miastem różnorodności”, Kraków promowany będzie jako „miasto skarbów”, a w przypadku Łodzi nacisk zostanie położony na „industrialny design”.
Działania komunikacyjne będą skierowane do konsumentów z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Holandii, Austrii, Belgii, Szwecji, Norwegii, Czech i Węgier, a także Słowacji czy Litwy.
Kampania będzie realizowana na przełomie II i III kwartału 2022 roku i ma potrwać trzy miesiące. Grupa docelowa to osoby w wieku 18-65 lat zainteresowane wyjazdami typu citybreak, korzystające z serwisów o tematyce turystycznej i lifestyle’owej. Działania obejmą kampanię display programmatic oraz media społecznościowe. Wybrana przez POT agencja ma zająć się m.in. przygotowaniem finalnej koncepcji kreatywnej (hasła, CTA), materiałów reklamowych, przygotowaniem mediaplanu, zakupem powierzchni reklamowej i realizacją kampanii.
Oferty można składać do 10 czerwca 2022 roku. Więcej informacji można znaleźć na stronie.