Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Warszawa chce zwrócić uwagę na problem niestawiania się na wizyty lekarskie. w kwietniu 2023 roku warszawa ruszyła z akcją, której celem jest zwrócenie uwagi na problem niestawiania się pacjentów na umówione wizyty lekarskie. hasło miejskiej kampanii to „nie rób drugiemu, co tobie niemiłe”. w 2022 roku w stołecznych przychodniach i szpitalach nie odwołano łącznie 297274 wizyt, które zostały wcześniej umówione w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, leczenia stomatologicznego, opieki psychiatrycznej czy rehabilitacji leczniczej. „chcemy uświadomić mieszkańcom i mieszkankom warszawy, jak duża jest to skala. 300 tysięcy nieodwołanych wizyt to tylko dane z naszych podmiotów leczniczych z zeszłego roku, które dotyczą dziewięciu miejskich szpitali i sieci przychodni. mamy nadzieję, że dzięki kampanii i uświadomieniu mieszkańcom i mieszkankom ogromu skali nieodwołanych wizyt osoby, które nie mogą przyjść na umówioną konsultację, odwołają ją, a z tego terminu będzie mógł skorzystać inny pacjent” – podkreśla renata kaznowska, zastępczyni prezydenta m.st. warszawy. w ramach kampanii w środkach transportu miejskiego będą emitowane spoty. akcja informacyjna potrwa przez najbliższe cztery tygodnie. (bs).
W kwietniu 2023 roku Warszawa ruszyła z akcją, której celem jest zwrócenie uwagi na problem niestawiania się pacjentów na umówione wizyty lekarskie. Hasło miejskiej kampanii to „Nie rób drugiemu, co Tobie niemiłe”.
W 2022 roku w stołecznych przychodniach i szpitalach nie odwołano łącznie 297274 wizyt, które zostały wcześniej umówione w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, leczenia stomatologicznego, opieki psychiatrycznej czy rehabilitacji leczniczej.
„Chcemy uświadomić mieszkańcom i mieszkankom Warszawy, jak duża jest to skala. 300 tysięcy nieodwołanych wizyt to tylko dane z naszych podmiotów leczniczych z zeszłego roku, które dotyczą dziewięciu miejskich szpitali i sieci przychodni. Mamy nadzieję, że dzięki kampanii i uświadomieniu mieszkańcom i mieszkankom ogromu skali nieodwołanych wizyt osoby, które nie mogą przyjść na umówioną konsultację, odwołają ją, a z tego terminu będzie mógł skorzystać inny pacjent” – podkreśla Renata Kaznowska, zastępczyni prezydenta m.st. Warszawy.
W ramach kampanii w środkach transportu miejskiego będą emitowane spoty. Akcja informacyjna potrwa przez najbliższe cztery tygodnie. (bs)