piątek, 6 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAgencja Ro podpisała Kartę Różnorodności

Agencja Ro podpisała Kartę Różnorodności

4 kwietnia 2023 roku agencja Ro dołączyła do grona sygnatariuszy Karty Różnorodności – inicjatywy, która łączy organizacje chcące wprowadzić politykę równego traktowania i zarządzania różnorodnością oraz aktywnie przeciwdziałać dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy.

Ro (Remarkable Ones sp. z o.o.) jest trzecią w Polsce agencją PR, po Solski Communications i Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie, na liście ponad 300 sygnatariuszy Karty Różnorodności.

W Polsce Karta Różnorodności koordynowana jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Ro zapowiada stosowanie się do wytycznych wymienionych w Karcie Różnorodności podczas planowania oraz realizacji działań komunikacyjnych, a także zatrudniania pracowników i zarządzania obszarem HR czy współpracy z klientami i partnerami. Dokument ma dla agencji stanowić także „kompas moralny i etyczny” przy podejmowaniu decyzji biznesowych.

Marzena Strzelczak, prezeska zarządu i dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, zwraca uwagę, że branża kreatywna to sektor, „który poprzez swoje produkty i usługi kształtuje narracje obecne w przestrzeni publicznej”. „Ma więc duży wpływ na budowanie włączających, otwartych na różnorodność społeczeństw bądź przeciwnie: utrwalanie stereotypów i uprzedzeń wobec grup mniejszościowych i ról społecznych. Rozumienie i uznanie tej odpowiedzialności ma kapitalne znaczenie oczywiście dla osób zatrudnionych w branży oraz jej klientów, ale nie mniejsze dla każdego i każdej z nas” – dodaje prezeska FOB.

Krystian Cieślak, CEO agencji, podkreśla z kolei, że podpisanie Karty Różnorodności jest dla Ro „naturalnym dopełnieniem misji i wizji”. „Podpisanie Karty Różnorodności to nie tylko oznaka szacunku dla każdego, bez względu na to, kim jest lub skąd pochodzi. To także szansa na budowanie unikalnej kultury organizacyjnej firmy, w której ścierają się różne doświadczenia, punkty widzenia i odmienny światopogląd” – dopowiada Kamila Potapiuk-Kowynia, Senior Communication & CSR Consultant w Ro, inicjatorka dołączenia agencji do Karty Różnorodności. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj