Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Czytanie ma tylko dobre strony”. Rusza kampania promująca czytelnictwo. w światowy dzień książki i praw autorskich, który przypada na 23 kwietnia, wystartowała nowa odsłona kampanii społecznej narodowego programu rozwoju czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025. hasło przewodnie akcji to „czytanie ma tylko dobre strony”. za kampanię odpowiada narodowe centrum kultury. bohaterami kampanii są mole książkowe, których historie przedstawione zostały w miniserialu. cztery odcinki animacji „mole książkowe” dostępne są na kanale nprcz 2.0 w serwisie youtube. miniserial będzie emitowany także w tvp kultura. historie przedstawione w odcinkach mają zwrócić uwagę na to, jaką czytanie odgrywa rolę w życiu człowieka. miniserial ma przypomnieć, że książki są dobrymi towarzyszami codzienności, a czytanie – wartością samą w sobie. głosów bohaterom animacji użyczyli aktorzy, muzycy, sportowcy i twórcy internetowi, tacy jak: małgorzata kożuchowska, natalia kukulska, ewa szykulska, reni jusis, cezary żak, piotr cyrwus, maciej musiałowski, karol kłos i jacek chełchowski „zio”. serial jest adresowany zarówno do młodszych odbiorców, jak i dorosłych oraz seniorów – komunikują twórcy akcji. pierwszy etap działań promocyjnych, obejmujący internet, telewizję, radio oraz outdoor, potrwa do końca czerwca 2023 roku. na potrzeby promocji, oprócz miniserialu, powstały: trailer, plakat i krótkie materiały wideo. działania zaplanowano także w mediach społecznościowych ambasadorów kampanii oraz nprcz 2.0. w kolejnych tygodniach będą publikowane również materiały z molami książkowymi dla bibliotekarzy i edukatorów, służące codziennej pracy z czytelnikami. organizowane będą także spotkania plenerowe z serii „czytanie na trawie” oraz konkursy w mediach społecznościowych. w centrum warszawy ma powstać mural. komunikacja będzie odwoływała się do moli książkowych – nowych bohaterów marki. (bs).
W Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich, który przypada na 23 kwietnia, wystartowała nowa odsłona kampanii społecznej Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025. Hasło przewodnie akcji to „Czytanie ma tylko dobre strony”. Za kampanię odpowiada Narodowe Centrum Kultury.
Bohaterami kampanii są mole książkowe, których historie przedstawione zostały w miniserialu. Cztery odcinki animacji „Mole książkowe” dostępne są na kanale NPRCz 2.0 w serwisie YouTube. Miniserial będzie emitowany także w TVP Kultura.
Historie przedstawione w odcinkach mają zwrócić uwagę na to, jaką czytanie odgrywa rolę w życiu człowieka. Miniserial ma przypomnieć, że książki są dobrymi towarzyszami codzienności, a czytanie – wartością samą w sobie.
Głosów bohaterom animacji użyczyli aktorzy, muzycy, sportowcy i twórcy internetowi, tacy jak: Małgorzata Kożuchowska, Natalia Kukulska, Ewa Szykulska, Reni Jusis, Cezary Żak, Piotr Cyrwus, Maciej Musiałowski, Karol Kłos i Jacek Chełchowski „Zio”. Serial jest adresowany zarówno do młodszych odbiorców, jak i dorosłych oraz seniorów – komunikują twórcy akcji.
Pierwszy etap działań promocyjnych, obejmujący internet, telewizję, radio oraz outdoor, potrwa do końca czerwca 2023 roku.
Na potrzeby promocji, oprócz miniserialu, powstały: trailer, plakat i krótkie materiały wideo. Działania zaplanowano także w mediach społecznościowych ambasadorów kampanii oraz NPRCz 2.0.
W kolejnych tygodniach będą publikowane również materiały z molami książkowymi dla bibliotekarzy i edukatorów, służące codziennej pracy z czytelnikami. Organizowane będą także spotkania plenerowe z serii „Czytanie na trawie” oraz konkursy w mediach społecznościowych. W centrum Warszawy ma powstać mural. Komunikacja będzie odwoływała się do moli książkowych – nowych bohaterów marki. (bs)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Czytanie ma tylko dobre strony”. Rusza kampania promująca czytelnictwo. w światowy dzień książki i praw autorskich, który przypada na 23 kwietnia, wystartowała nowa odsłona kampanii społecznej narodowego programu rozwoju czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025. hasło przewodnie akcji to „czytanie ma tylko dobre strony”. za kampanię odpowiada narodowe centrum kultury. bohaterami kampanii są mole książkowe, których historie przedstawione zostały w miniserialu. cztery odcinki animacji „mole książkowe” dostępne są na kanale nprcz 2.0 w serwisie youtube. miniserial będzie emitowany także w tvp kultura. historie przedstawione w odcinkach mają zwrócić uwagę na to, jaką czytanie odgrywa rolę w życiu człowieka. miniserial ma przypomnieć, że książki są dobrymi towarzyszami codzienności, a czytanie – wartością samą w sobie. głosów bohaterom animacji użyczyli aktorzy, muzycy, sportowcy i twórcy internetowi, tacy jak: małgorzata kożuchowska, natalia kukulska, ewa szykulska, reni jusis, cezary żak, piotr cyrwus, maciej musiałowski, karol kłos i jacek chełchowski „zio”. serial jest adresowany zarówno do młodszych odbiorców, jak i dorosłych oraz seniorów – komunikują twórcy akcji. pierwszy etap działań promocyjnych, obejmujący internet, telewizję, radio oraz outdoor, potrwa do końca czerwca 2023 roku. na potrzeby promocji, oprócz miniserialu, powstały: trailer, plakat i krótkie materiały wideo. działania zaplanowano także w mediach społecznościowych ambasadorów kampanii oraz nprcz 2.0. w kolejnych tygodniach będą publikowane również materiały z molami książkowymi dla bibliotekarzy i edukatorów, służące codziennej pracy z czytelnikami. organizowane będą także spotkania plenerowe z serii „czytanie na trawie” oraz konkursy w mediach społecznościowych. w centrum warszawy ma powstać mural. komunikacja będzie odwoływała się do moli książkowych – nowych bohaterów marki. (bs).