Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu”. Pomagam.pl z nową kampanią społeczną. 29 lutego 2024 roku ruszyła kampania „jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. bez wstydu”, której organizatorem jest polski serwis crowdfundingowy pomagam.pl. założeniami akcji są budowanie świadomości społecznej i przedstawienie pomagania jako naturalnej części życia, która nie powinna być powodami skrępowania i upokorzenia. natalia zdrojewska, head of growth w pomagam.pl, zauważa, że osoby, które organizują zbiórki w serwisie, często wstydzą się prosić o pomoc i długo zastanawiają się nad tym, czy opublikować swoje apele w internecie. okazuje się jednak, że wielu z nich udaje się zebrać określoną kwotę „mimo obaw i strachu”. zdrojewska podkreśla, że osiągnięcie zamierzonego celu „jest najlepszym dowodem na to, że warto prosić o pomoc”. we współpracy z agencją all hands stworzono spot reklamowy, którego autorem jest patryk bugajski. w materiale pojawiają się stwierdzenia: „głupio mi i wstyd prosić o pomoc, ale jestem pod ścianą”, „sytuacja mnie do tego zmusza, choć tak bardzo mi wstyd” i „tak mi wstyd prosić o pomoc, ale ro nasza ostatnia deska ratunku”. źródło:youtube.com/@pomagampl. dobrosława gogłoza, dyrektor zarządzająca pomagam.pl, podkreśla, że proszenie o pomoc powinno być utożsamiane z siłą, a nie słabością. „to powód do dumy, a nie wstydu” – zauważa. w ramach akcji przewidziane są działania pr, reklamy (zarówno w przestrzeni digitalowej, jak i tradycyjnej) oraz współprace. portal planuje także stworzyć specjalną stronę internetową. wszystkie działania związane z akcją opierają się na sloganie: „jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. bez wstydu. nie oceniam. pomagam”. serwis pomagam.pl realizuje założenia kampanii we współpracy z agencją marketingową all hands. za scenariusz i reżyserię spotu odpowiada patryk bugajski, head of content w agencji. kampania będzie realizowana przez cały 2024 rok. (an).
29 lutego 2024 roku ruszyła kampania „Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu”, której organizatorem jest polski serwis crowdfundingowy Pomagam.pl.
Założeniami akcji są budowanie świadomości społecznej i przedstawienie pomagania jako naturalnej części życia, która nie powinna być powodami skrępowania i upokorzenia.
Natalia Zdrojewska, Head of Growth w Pomagam.pl, zauważa, że osoby, które organizują zbiórki w serwisie, często wstydzą się prosić o pomoc i długo zastanawiają się nad tym, czy opublikować swoje apele w internecie. Okazuje się jednak, że wielu z nich udaje się zebrać określoną kwotę „mimo obaw i strachu”. Zdrojewska podkreśla, że osiągnięcie zamierzonego celu „jest najlepszym dowodem na to, że warto prosić o pomoc”.
We współpracy z agencją All Hands stworzono spot reklamowy, którego autorem jest Patryk Bugajski. W materiale pojawiają się stwierdzenia: „głupio mi i wstyd prosić o pomoc, ale jestem pod ścianą”, „sytuacja mnie do tego zmusza, choć tak bardzo mi wstyd” i „tak mi wstyd prosić o pomoc, ale ro nasza ostatnia deska ratunku”.
Źródło:youtube.com/@Pomagampl
Dobrosława Gogłoza, dyrektor zarządzająca Pomagam.pl, podkreśla, że proszenie o pomoc powinno być utożsamiane z siłą, a nie słabością. „To powód do dumy, a nie wstydu” – zauważa.
W ramach akcji przewidziane są działania PR, reklamy (zarówno w przestrzeni digitalowej, jak i tradycyjnej) oraz współprace. Portal planuje także stworzyć specjalną stronę internetową. Wszystkie działania związane z akcją opierają się na sloganie: „Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu. Nie oceniam. Pomagam”.
Serwis Pomagam.pl realizuje założenia kampanii we współpracy z agencją marketingową All Hands. Za scenariusz i reżyserię spotu odpowiada Patryk Bugajski, Head of Content w agencji.
Kampania będzie realizowana przez cały 2024 rok. (an)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu”. Pomagam.pl z nową kampanią społeczną. 29 lutego 2024 roku ruszyła kampania „jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. bez wstydu”, której organizatorem jest polski serwis crowdfundingowy pomagam.pl. założeniami akcji są budowanie świadomości społecznej i przedstawienie pomagania jako naturalnej części życia, która nie powinna być powodami skrępowania i upokorzenia. natalia zdrojewska, head of growth w pomagam.pl, zauważa, że osoby, które organizują zbiórki w serwisie, często wstydzą się prosić o pomoc i długo zastanawiają się nad tym, czy opublikować swoje apele w internecie. okazuje się jednak, że wielu z nich udaje się zebrać określoną kwotę „mimo obaw i strachu”. zdrojewska podkreśla, że osiągnięcie zamierzonego celu „jest najlepszym dowodem na to, że warto prosić o pomoc”. we współpracy z agencją all hands stworzono spot reklamowy, którego autorem jest patryk bugajski. w materiale pojawiają się stwierdzenia: „głupio mi i wstyd prosić o pomoc, ale jestem pod ścianą”, „sytuacja mnie do tego zmusza, choć tak bardzo mi wstyd” i „tak mi wstyd prosić o pomoc, ale ro nasza ostatnia deska ratunku”. źródło:youtube.com/@pomagampl. dobrosława gogłoza, dyrektor zarządzająca pomagam.pl, podkreśla, że proszenie o pomoc powinno być utożsamiane z siłą, a nie słabością. „to powód do dumy, a nie wstydu” – zauważa. w ramach akcji przewidziane są działania pr, reklamy (zarówno w przestrzeni digitalowej, jak i tradycyjnej) oraz współprace. portal planuje także stworzyć specjalną stronę internetową. wszystkie działania związane z akcją opierają się na sloganie: „jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. bez wstydu. nie oceniam. pomagam”. serwis pomagam.pl realizuje założenia kampanii we współpracy z agencją marketingową all hands. za scenariusz i reżyserię spotu odpowiada patryk bugajski, head of content w agencji. kampania będzie realizowana przez cały 2024 rok. (an).