Strategia 360 (dawniej Domino Siły Kreatywne)
Obszar działalności:
Dane kapitałowe:
Najwięksi klienci:
Kompania Piwowarska S.A., Towarzystwo Ubezpieczeniowe Ergo – Hestia S.A., Cloetta Fazer Polska, Rieber Foods Polska S.A., Centrum Handlowe Manhattan Sp. z o.o, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., „Jurand” Browary Warmińsko-Mazurskie, Telkom Telmor, Kommunalservice Schramm GmbH, Dr Oetker Polska Sp. z o.o., Wilbo S.A., Hotel Nadmorski
Informacje dodatkowe:
ATL:Strategie komunikacyjne, Kampanie reklamowe o zasięgu krajowym, regionalnym i lokalnym, Kreatywne koncepcje, Planowanie i zakup mediów, BTL: Programy marketingu bezpośredniego, Projekty graficzne, Opakowania,PR:Identyfikacja wizualna, Budowanie wizerunku marki/firmy, Targi, Imprezy integracyjne, Organizacja konferencji prasowych, NOWE MEDIA: Kampanie w Internecie, Serwisy internetowe, Prezentacje firm, Prezentacje multimedialne, Szkolenia multimedialne