Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
10 darmowych narzędzi wspomagających Instagram. z uwagi na swoją popularność, instagram stał się obowiązkowym punktem na liście obszarów działania w ramach kampanii w mediach społecznościowych. jeśli chcesz maksymalnie wykorzystać platformę na własny użytek, zapoznaj się z aplikacjami, które poleca knowledge enthusiast. 1. canva to program graficzny, który jest łatwy w obsłudze. interfejs „przeciągnij i upuść”, a także ponad milion fotografii, obrazków i krojów pisma do wyboru pozwalają zaprojektować profesjonalne grafiki i layout – czytamy. 2. buffer platforma społecznościowa, taka jak np. hootsuite czy sprout social, pomaga zarządzać wszystkimi kontami w social mediach. instagram nie pozwala co prawda na publikowanie postów z zewnętrznych aplikacji, jednak buffer pomoże ci pamiętać o planowanych działaniach – informuje portal. oprócz przypominania o terminach, prześle na twój telefon zdjęcie i przygotowany tekst, gotowe do zamieszczenia w serwisie. 3. hootsuite jak czytamy, podobnie jak w przypadku buffera, za pomocą tej platformy przygotujesz harmonogram publikacji nowych treści na instagramie oraz w innych portalach społecznościowych. 4. sprout social według knowledge enthusiast to manager treści, działający analogicznie jak hootsuite oraz buffer. poza publikacją postów, możesz w nim także zarządzać komentarzami, monitorować hashtagi i analizować raporty. źródło: screen ze strony sproutsocial.com. 5. storiesads jest to narzędzie przeznaczone do obsługi reklam wideo, dzięki któremu możesz dostosować filmy do pionowego kadru w ciągu dwóch minut, twierdzi knowledgeenthusiast.com. program jest darmowy przez określony czas. źródło: screen ze strony storiesads.com. 6. unum to darmowa aplikacja, która pomoże ci zorganizować wygląd instagrama. możesz ustawić przypomnienie o publikacji oraz edytować zdjęcia, które planujesz zamieścić na swoim koncie – czytamy. jest odpowiednia zarówno dla marek, jak i na prywatny użytek. źródło: screen ze strony unum.la. 7. later jest platformą służącą do planowania działań contentmarketingowych na instagramie. 8. repost jak informuje portal, to narzędzie, dzięki któremu możesz udostępniać ulubione zdjęcia i filmy na swoim koncie od innych użytkowników, z oznaczeniem ich profili. źródło: screen ze strony repostapp.com. 9. squarelovin dzięki temu narzędziu możesz kompleksowo przeanalizować swoje konto, w tym polubienia i komentarze, które zebrały twoje zdjęcia, a także zmiany w liczbie obserwujących – czytamy. 10. keyhole śledzi w czasie rzeczywistym użycie hashtagów na platformie – informuje knowledge enthusiast. działa także w przypadku twittera i jest prosty w obsłudze. (bm).
Z uwagi na swoją popularność, Instagram stał się obowiązkowym punktem na liście obszarów działania w ramach kampanii w mediach społecznościowych. Jeśli chcesz maksymalnie wykorzystać platformę na własny użytek, zapoznaj się z aplikacjami, które poleca Knowledge Enthusiast.
1. Canva
To program graficzny, który jest łatwy w obsłudze. Interfejs „przeciągnij i upuść”, a także ponad milion fotografii, obrazków i krojów pisma do wyboru pozwalają zaprojektować profesjonalne grafiki i layout – czytamy.
2. Buffer
Platforma społecznościowa, taka jak np. Hootsuite czy Sprout Social, pomaga zarządzać wszystkimi kontami w social mediach. Instagram nie pozwala co prawda na publikowanie postów z zewnętrznych aplikacji, jednak Buffer pomoże Ci pamiętać o planowanych działaniach – informuje portal. Oprócz przypominania o terminach, prześle na Twój telefon zdjęcie i przygotowany tekst, gotowe do zamieszczenia w serwisie.
3. Hootsuite
Jak czytamy, podobnie jak w przypadku Buffera, za pomocą tej platformy przygotujesz harmonogram publikacji nowych treści na Instagramie oraz w innych portalach społecznościowych.
4. Sprout Social
Według Knowledge Enthusiast to manager treści, działający analogicznie jak Hootsuite oraz Buffer. Poza publikacją postów, możesz w nim także zarządzać komentarzami, monitorować hashtagi i analizować raporty.

Źródło: screen ze strony sproutsocial.com
5. StoriesAds
Jest to narzędzie przeznaczone do obsługi reklam wideo, dzięki któremu możesz dostosować filmy do pionowego kadru w ciągu dwóch minut, twierdzi knowledgeenthusiast.com. Program jest darmowy przez określony czas.

Źródło: screen ze strony storiesads.com
6. UNUM
To darmowa aplikacja, która pomoże Ci zorganizować wygląd Instagrama. Możesz ustawić przypomnienie o publikacji oraz edytować zdjęcia, które planujesz zamieścić na swoim koncie – czytamy. Jest odpowiednia zarówno dla marek, jak i na prywatny użytek.

Źródło: screen ze strony unum.la
7. Later
Jest platformą służącą do planowania działań contentmarketingowych na Instagramie.
8. Repost
Jak informuje portal, to narzędzie, dzięki któremu możesz udostępniać ulubione zdjęcia i filmy na swoim koncie od innych użytkowników, z oznaczeniem ich profili.

Źródło: screen ze strony repostapp.com
9. SquareLovin
Dzięki temu narzędziu możesz kompleksowo przeanalizować swoje konto, w tym polubienia i komentarze, które zebrały Twoje zdjęcia, a także zmiany w liczbie obserwujących – czytamy.
10. KeyHole
Śledzi w czasie rzeczywistym użycie hashtagów na platformie – informuje Knowledge Enthusiast. Działa także w przypadku Twittera i jest prosty w obsłudze.
(bm)