.

12. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting już 24 października!

dodano: 
12.10.2022
komentarzy: 
0

24 października 2022 roku w Aula Artis w Poznaniu odbędzie się 12. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting.

W ramach spotkania uczestnicy i uczestniczki obejrzą najciekawsze kreacje nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity oraz będą mieć szansę wzięcia udziału w dyskusjach wraz z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami. Pojawią się m.in. dyskusje o trendach, aktualnych wyzwaniach i przyszłości branży marketingowej. Myślą przewodnią tegorocznej edycji będzie „Progres czy regres?”.

Gościnią specjalną wydarzenia będzie Natalia Hatalska – analityczka trendów, autorka bloga hatalska.com i książki „Cząstki przyciągania”. W 2016 roku stworzyła instytut badań nad przyszłością – Infuture.Institute, który definiuje najważniejsze trendy i wskazuje ich konsekwencje dla gospodarki, kategorii rynkowych czy konkretnych marek.

Na scenie pojawią się także Justyna Lach, dyrektorka marketingu YES Biżuteria, odpowiedzialna za wdrażanie nowej strategii marki oraz ubiegłoroczną kampanię „Jestem Kobietą”, Marta Danielewicz, dziennikarka Gazety Wyborczej, Anna Wojciechowska, Head of ESG w ROBYG, oraz Iwo Borkowicz, architekt.

Wydarzenie organizowane jest przez Q&A Communications wraz z SAR.

„Chcemy wspólnie zastanowić się, jaki wpływ agencje komunikacyjne i branża kreatywna będą miały na zachowania i postawy konsumentów oraz zmianę strategii klientów, chcemy ocenić, czy jesteśmy świadkami postępu, czy wręcz przeciwnie – firmy i sprawy idą swoim torem, a jeżeli tak, jak to zmieniać” – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Communications.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin