Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
BETTER COMMS – 14. Cannes Lions Creative Comms Meeting już 21 października! . już 21 października 2024 roku w poznaniu odbędzie się 14. edycja cannes lions creative comms meeting. wydarzenie organizuje agencja q&a comms. podobnie jak w poprzednim razem, będzie to okazja do obejrzenia najnowszych kampanii nagrodzonych na festiwalu kreatywności w cannes i dyskutowania z ekspertami z branży. w tym roku tematem przewodnim będzie to, jak marki i agencje kreatywne z całego świata podejmują tematy związane ze zrównoważonym rozwojem. brandy angażujące się w działania z zakresu esg są bardziej konkurencyjne na rynku, wpisują się w oczekiwania współczesnych konsumentów i przede wszystkim – stają się siłą napędową realnej zmiany, którą za cel stawiamy sobie również w q&a comms. podczas wydarzenia wystąpią:. artur cichoń – head of marketing w just east takeaway.com, szef marketingu pyszne.pl. dr karolina adamska-woźniak – dyrektorka zarządzająca forum odpowiedzialnego biznesu, ekspertka csr i esg, twórczyni studiów podyplomowych esg management na collegium davinci. paweł niziński – współzałożyciel ruchu b corp w polsce, ceo better., partner w now partners. sylwia jedyńska – sustainability managerka w group one i arbitrzyni w radzie reklamy. zbigniew (zibi) lewicki – global head of unilever r&d ice-cream; r&d – innovation – sustainability executive kształtujący 'corporate start-ups’. dyskutować będą o granicach między komunikacją proekologiczną a greenwashingiem, wyzwaniach, przed jakimi stoją młode pokolenia wchodzące na rynek pracy, oraz o tym, jak klienci postrzegają marki zaangażowane w kwestie esg. nie przegapcie szansy na zdobycie cennych wskazówek, wymianę doświadczeń z liderami branży oraz odkrycie, jak kreatywność idzie w parze z odpowiedzialnością za naszą przyszłość. zapiszcie się tutaj i otrzymajcie bezpłatną wejściówkę! wydarzenie odbędzie się w sali auli artis, collegium da vinci w poznaniu w godzinach 18.00-20:30. proto.pl jest patronem medialnym spotkania.
Już 21 października 2024 roku w Poznaniu odbędzie się 14. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting. Wydarzenie organizuje agencja Q&A Comms.
Podobnie jak w poprzednim razem, będzie to okazja do obejrzenia najnowszych kampanii nagrodzonych na festiwalu kreatywności w Cannes i dyskutowania z ekspertami z branży. W tym roku tematem przewodnim będzie to, jak marki i agencje kreatywne z całego świata podejmują tematy związane ze zrównoważonym rozwojem.
Brandy angażujące się w działania z zakresu ESG są bardziej konkurencyjne na rynku, wpisują się w oczekiwania współczesnych konsumentów i przede wszystkim – stają się siłą napędową realnej zmiany, którą za cel stawiamy sobie również w Q&A Comms.
Podczas wydarzenia wystąpią:
Artur Cichoń – Head of Marketing w Just East Takeaway.com, szef marketingu Pyszne.pl
dr Karolina Adamska-Woźniak – dyrektorka zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ekspertka CSR i ESG, twórczyni studiów podyplomowych ESG Management na Collegium DaVinci
Paweł Niziński – współzałożyciel ruchu B Corp w Polsce, CEO Better., partner w NOW Partners
Sylwia Jedyńska – Sustainability Managerka w Group One i Arbitrzyni w Radzie Reklamy
Zbigniew (Zibi) Lewicki – Global Head of Unilever R&D Ice-cream; R&D – Innovation – Sustainability Executive kształtujący 'corporate start-ups’
Dyskutować będą o granicach między komunikacją proekologiczną a greenwashingiem, wyzwaniach, przed jakimi stoją młode pokolenia wchodzące na rynek pracy, oraz o tym, jak klienci postrzegają marki zaangażowane w kwestie ESG.
Nie przegapcie szansy na zdobycie cennych wskazówek, wymianę doświadczeń z liderami branży oraz odkrycie, jak kreatywność idzie w parze z odpowiedzialnością za naszą przyszłość.
Zapiszcie się tutaj i otrzymajcie bezpłatną wejściówkę!
Wydarzenie odbędzie się w Sali AULI ARTIS, Collegium Da Vinci w Poznaniu w godzinach 18.00-20:30.
PRoto.pl jest patronem medialnym spotkania.