.

 

2016 w PRoto.pl. TOP 5. Klienci i kadry

dodano: 
10.01.2017
komentarzy: 
0

Dział klienci i kadry niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem czytelników PRoto.pl. Te newsy były najpopularniejsze w 2016 roku. Czytelników interesowały losy rzecznika AGH, odejście Karoliny Gadzimskiej z La Manii, nowe stanowisko Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej, współpraca Marii Pereiry z Kancelarią Premiera i nowa osoba w dziale komunikacji Sanofi.

1. Karolina Gadzimska z marki La Mania otwiera własną działalność


Karolina Gadzimska, dotychczas PR Manager La Manii, kończy współpracę z marką i rozpoczyna własną działalność pod swoim imieniem i nazwiskiem. Z La Manią była związana przez ostatnie cztery lata. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym w zakresie komunikacji oraz marketingu marek luksusowych oraz marek z branży modowej.

Autor: Małgorzata Baran

2. Bartosz Dembiński odchodzi z AGH


Bartosz Dembiński kończy pracę na stanowisku rzecznika prasowego Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Wypowiedzenie złożył w lipcu, a funkcję rzecznika będzie sprawować do końca października 2016. 

Autor: Małgorzata Baran

3. Nowa osoba w Sanofi. Obsługuje m.in. markę NO-SPA


W czerwcu do działu komunikacji Sanofi dołączyła Weronika Dessoulavy. Na stanowsiku Junior PR Specjalist odpowiada za działania public relations dla marek OTC takich jak NO-SPA, MagneB6, Essentiale, Allegra, Alleoptical, Modafen czy Marimer. Poprzednio obowiązki te pełniła Diana Sobolewska.

Autor: Anna Kozińska

4. nc+ ma nowego dyrektora ds. komunikacji i PR


Od 8 stycznia 2016 Paulina Smaszcz-Kurzajewska pełni funkcję dyrektora ds. komunikacji i PR oraz rzecznika prasowego platformy nc+. Zastąpiła na tym stanowisku Arkadiusza Mierzwę. Paulina Smaszcz-Kurzajewska ma ponad 20 lat doświadczenia w zakresie PR i komunikacji.

Autor: Małgorzata Baran

5. Maria Pereira w Kancelarii Premiera


Blogerka Maria Pereira poinformowała we czwartek na swoim koncie na Twitterze o rozpoczęciu współpracy z Kancelarią Premiera. Na pytania użytkowników serwisu o zakres obowiązków odpowiedziała, że będzie zajmowała się mediami społecznościowymi. Maria Pereira prowadzi bloga lifestylowego Make My Place. Sama o sobie pisze, że „jest uzależniona od piękna, w każdej sferze i w każdym wymiarze".

Redakcja

 

Cykl:

komentarzy:
0

Zobacz także...

Ulotki w bananach, „poparzeniowy kryzys” marki Żywiec Zdrój, wypracowanie napisane za licealistkę, zabawne plakaty promujące ESK i błędy historyczne w kampanii piwa Tyskie...

Nowe nazwy produktów IKEI, 7 cech PR-owca, negatywne strony tzw. open space'u, „wojna” burgerów i rasistowki plakat Amerykańskiego Czerwonego Krzyża to tematy z przeglądu zagranicznych mediów, które w...

Zdjęcie piłkarzy przerobione przez Młodzież Wszechpolską, zamknięcie biura Edelmana w Polsce, umorzony rachunek uczestniczki Powstania Warszawskiego, sprawa dystrybucji informacji prasowej przez Elizę Misiecką w ZFPR i gra sprzed 23 lat...

Rosnące w siłę instamatki, work-life balance, mikroinfluencerzy, rynek dóbr luksusowych poszukujący influnecerów i praca po pracy PR-owca – to najbardziej popularne teksty redaktorów PRoto.pl...

PR-owiec w gronie najbardziej stresujących zawodów, krytykowana reklama Orange, podkreślanie słów w Messengerze i odpowiedź Foods by Ann w sprawie larw...

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin