.

 

2018 w PRoto.pl. TOP 10. Klienci i kadry

dodano: 
02.01.2019
komentarzy: 
0

Rozstrzygnięcie przez IKEA przetargu na komunikację korporacyjną i public affairs, współpraca agencji Monday z Google Polska, zmiany w Clue PR, Sanofi i Vistuli – między innymi te informacje o zmianach personalnych i nowych kontraktach wzbudziły największe zainteresowanie Czytelników PRoto.pl w 2018 roku.

1. IKEA rozstrzygnęła przetarg na komunikację korporacyjną i public affairs

IKEA

W sierpniu 2018 roku IKEA zakończyła przetarg na całościową obsługę komunikacji korporacyjnej – działania wewnętrzne i zewnętrzne – oraz public affairs. Zwyciężyło 2B UP Consulting, które jest częścią Garden of Words Group.

Autor: Paulina Piotrowska

2. Monday obsłuży PR-owo Google’a w Polsce

Google

Z początkiem maja 2018 roku Monday rozpoczęło współpracę z Google Polska. Agencja odpowiada za działania public relations firmy w Polsce, w tym za obsługę biura prasowego oraz komunikację wszystkich produktów klienta.

Autor: Paulina Piotrowska

3. Clue PR wzmacnia zespół

Clue PR Senior Account Managerowie

Do Clue PR dołączyło dwoje Senior Account Managerów: Aleksandra Adrian i Michał Kwietniewski. Adrian odpowiada za koordynowanie pracy w dziale Consumer Tech Practice, z kolei Kwietniewski zajmuje się działem Corporate Practice. Oboje otrzymali stanowiska w wyniku wewnętrznej reorganizacji i zmian podziałów zadań.

W strukturach Clue PR awansowała też w czerwcu 2018 roku Marta Sułkowska (ze stanowiska Senior PR Consultanta na Account Managera) i koordynuje pracę w dziale Healthcare Practice, który utworzono wraz z jej przyjściem do agencji. Awansowała również Kamila Potapiuk, która została PR Consultantem. W agencji pracuje od 2016 roku – w dziale Consumer Tech wspiera projekty edukacyjne, związane z rynkiem pracy oraz sektorem FMCG.

Autor: Maciej Przybylski

4. Jerzy Ciszewski ponownie z własną agencją PR

Hanami logo

W lutym 2018 roku wystartowało Hanami Communications, którego założycielem jest Jerzy Ciszewski. Agencja będzie świadczyć usługi związane z media relations, komunikacją wewnętrzną i korporacyjną, sytuacjami kryzysowymi. Docelowo firma planuje poszerzyć zakres działań również o digital.

Autor: Joanna Jałowiec

5. Vistula z nowym PR Managerem

Marta Oblizajek

Od początku lutego 2018 roku funkcję PR Managera marki odzieżowej Vistula pełni Marta Oblizajek. Odpowiada za współtworzenie oraz realizację strategii PR marki, komunikację zewnętrzną, reprezentowanie firmy w kontaktach z mediami, utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów, organizację spotkań dla dziennikarzy czy konferencji prasowych.

Autor: Małgorzata Baran

6. Zmiany w Sanofi Polska. Klaudia Dobosiewicz nowym menedżerem ds. komunikacji i CSR

Klaudia Dobosiewicz

Klaudia Dobosiewicz z początkiem stycznia 2018 roku objęła stanowisko menedżera ds. komunikacji i CSR w Sanofi Polska. Do jej zadań należą działania komunikacyjne dla Sanofi Genzyme, które oferuje terapie w obszarach takich jak: choroby rzadkie, stwardnienie rozsiane, onkologia oraz immunologia. Ponadto Dobosiewicz zajmuje się działaniami z zakresu komunikacji korporacyjnej i realizacją strategi CSR Sanofi w Polsce.

Autor: Paulina Piotrowska

7. Paulina Smaszcz-Kurzajewska skończyła pracę w nc+

Paulina Smaszcz-Kurzajewska

16 października 2018 roku Paulina Smaszcz-Kurzajewska zakończyła pracę w nc+, gdzie była rzecznikiem prasowym i dyrektorem ds. PR i komunikacji zewnętrznej. Z nc+ była związana od 8 stycznia 2016 roku.

Autor: Paulina Piotrowska

8. Centrum Informacyjne MKiDN ma nową dyrektor

Anna Pawłowska-Pojawa

W czerwcu 2018 roku stanowisko dyrektora Centrum Informacyjnego Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego objęła Anna Pawłowska-Pojawa. Przeszła tam z Polskiej Agencji Prasowej, w której od lutego 2018 roku pracowała jako dyrektor marketingu.

Autor: Maciej Przybylski

9. LOTTE Wedel ma nową agencję

E.Wedel

Za działania komunikacyjne LOTTE Wedel, właściciela marki E.Wedel, od 2 stycznia 2018 roku odpowiada Walk PR. Agencja zajmuje się doradztwem strategicznym w obszarach komunikacji korporacyjnej, produktowej i CSR, a także całościową realizacją działań w tych zakresach. Do zadań Walk PR należą też działania z zakresu influencer relations oraz brand PR, w tym prowadzenie biura prasowego, organizacja konferencji prasowych, warsztatów i innych wydarzeń.

Autor: Małgorzata Baran

10.  Katarzyna Karpa-Świderek rzeczniczką Fundacji WWF

Katarzyna Karpa-Świderek

Wieloletnia dziennikarka telewizyjna i radiowa Katarzyna Karpa-Świderek 8 stycznia 2018 roku dołączyła do zespołu Fundacji WWF Polska jako rzecznik prasowa. Odpowiada za kontakty z mediami oraz promocję akcji prowadzonych przez WWF.

Autor: Małgorzata Baran

Cykl:

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin