Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
niedziela, 27 lipca, 2025
Strona głównaAktualności38 Content Communication obsługuje markę rajstop Gabriella

38 Content Communication obsługuje markę rajstop Gabriella

Pod koniec marca 2020 roku 38 Content Communication rozpoczęło współpracę z marką rajstop Gabriella. Agencja zajmuje się działaniami media relations i CSR, współpracą z influencerami oraz komunikacją produktową i korporacyjną.

Ze strony 38 Content Communication za działania strategiczne na rzecz klienta odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji. Działaniami produktowymi i lifestyle’owymi zajmują się Aleksandra Trzcińska, PR Manager, oraz Monika Majewska, PR Consultant. Za komunikację korporacyjną odpowiadają z kolei Justyna Kalinowska, PR Manager, i Paulina Stępień, PR Consultant.

Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji. Strony nie podają pozostałych szczegółów współpracy. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj