Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
38Content Communication zajmie się komunikacją otwarcia Highline Warsaw. 38content communication nawiązało współpracę z marką magnicity, specjalizującą się w tworzeniu miejskich atrakcji panoramicznych. agencja zajmie się kampanią komunikacyjną związaną z planowanym na lato 2025 otwarciem highline warsaw – najwyżej położonej atrakcji miejskiej w unii europejskiej, zlokalizowanej w varso tower. to pierwszy projekt magnicity w polsce. agencja odpowiada za przygotowanie strategii komunikacyjnej i contentowej, działania media relations oraz wsparcie kampanii promującej otwarcie highline warsaw. współpraca obejmuje ponadto bieżące doradztwo pr i tworzenie treści digitalowych zgodnych z globalną narracją marki. „szukaliśmy partnera, który nie tylko zrozumie naszą wizję, ale także umiejętnie ją przekaże w komunikacji. 38 content communication od samego początku wykazało się strategicznym podejściem oraz doskonałym wyczuciem miejskiej narracji” – mówi przemysław konieczyński, dyrektor generalny highline warsaw. 38content communication poinformowało o rozpoczęciu współpracy z nowym klientem na początku maja 2025 roku. strony nie ujawniają pozostałych szczegółów umowy. highline warsaw obejmie trzy piętra budynku: 46, 49 i 53. projekt ma być połączeniem nowoczesnych technologii, interaktywnych instalacji i panoramicznych widoków, ciekawym zarówno dla mieszkańców, jak i turystów. główną atrakcją ma być rooftop bar z bezpośrednim dostępem do tarasu widokowego z ogrodem. (mb).
38Content Communication nawiązało współpracę z marką Magnicity, specjalizującą się w tworzeniu miejskich atrakcji panoramicznych. Agencja zajmie się kampanią komunikacyjną związaną z planowanym na lato 2025 otwarciem Highline Warsaw – najwyżej położonej atrakcji miejskiej w Unii Europejskiej, zlokalizowanej w Varso Tower. To pierwszy projekt Magnicity w Polsce.
Agencja odpowiada za przygotowanie strategii komunikacyjnej i contentowej, działania media relations oraz wsparcie kampanii promującej otwarcie Highline Warsaw. Współpraca obejmuje ponadto bieżące doradztwo PR i tworzenie treści digitalowych zgodnych z globalną narracją marki.
„Szukaliśmy partnera, który nie tylko zrozumie naszą wizję, ale także umiejętnie ją przekaże w komunikacji. 38 Content Communication od samego początku wykazało się strategicznym podejściem oraz doskonałym wyczuciem miejskiej narracji” – mówi Przemysław Konieczyński, Dyrektor Generalny Highline Warsaw.
38Content Communication poinformowało o rozpoczęciu współpracy z nowym klientem na początku maja 2025 roku. Strony nie ujawniają pozostałych szczegółów umowy.
Highline Warsaw obejmie trzy piętra budynku: 46, 49 i 53. Projekt ma być połączeniem nowoczesnych technologii, interaktywnych instalacji i panoramicznych widoków, ciekawym zarówno dla mieszkańców, jak i turystów. Główną atrakcją ma być rooftop bar z bezpośrednim dostępem do tarasu widokowego z ogrodem. (mb)