4 Publicity zajmie się promocją marek DGM i SmartDGM

dodano: 
14.08.2019
komentarzy: 
0

W sierpniu 2019 roku 4 Publicity rozpoczęło współpracę z DGM i SmartDGM – dystrybutorami elektroniki użytkowej i urządzeń smart home, należącymi do firmy DIGIMATE Europe. Agencja odpowiada za budowanie pozytywnego wizerunku marek i ich produktów, media relations, wysyłkę produktów do testów redakcyjnych, organizację konkursów, cross-promocję oraz udział w eventach tematycznych.

Za działania na rzecz klienta obecnie odpowiada Magdalena Cieślak, dyrektor zarządzająca. Docelowo obsługą marek będzie zajmować się osoba wyłoniona w aktualnie prowadzonej rekrutacji.

Klient sam zgłosił się do agencji w związku z wprowadzeniem submarki SmartDGM. Strony współpracowały już ze sobą w 2017 roku. Umowę podpisano na czas nieokreślony. DGM nie korzystało z usług innej agencji PR. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin