Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Acha Public Relations dla Drew-Trans II Chojnice. od września 2017 roku acha public relations współpracuje z drew-trans ii zenon wrzeszcz i wspólnicy z chojnic, firmą funkcjonującą w sektorze dystrybucji materiałów wykończeniowych, właścicielem centrum zaopatrzenia meblarstwa i budownictwa. klient został pozyskany w wyniku polecenia. zakres obowiązków agencji obejmuje opracowanie i realizację szeroko rozumianej strategii pr, w tym: prowadzenie biura prasowego, doradztwo w obszarze komunikacji wewnętrznej, działania media relations oraz prowadzenie mediów społecznościowych (facebook). acha pr zajmie się także employer brandingiem. projekt prowadzi pięcioosobowy zespół – agencja nie informuje, jakie to osoby. to pierwsza współpraca firmy drew-trans ii chojnice z agencją pr-ową. acha public relations nie informuje o długości trwania umowy. (bm).
Od września 2017 roku Acha Public Relations współpracuje z Drew-Trans II Zenon Wrzeszcz i Wspólnicy z Chojnic, firmą funkcjonującą w sektorze dystrybucji materiałów wykończeniowych, właścicielem Centrum Zaopatrzenia Meblarstwa i Budownictwa. Klient został pozyskany w wyniku polecenia.
Zakres obowiązków agencji obejmuje opracowanie i realizację szeroko rozumianej strategii PR, w tym: prowadzenie biura prasowego, doradztwo w obszarze komunikacji wewnętrznej, działania media relations oraz prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook). Acha PR zajmie się także employer brandingiem. Projekt prowadzi pięcioosobowy zespół – agencja nie informuje, jakie to osoby.
To pierwsza współpraca firmy Drew-Trans II Chojnice z agencją PR-ową. Acha Public Relations nie informuje o długości trwania umowy. (bm)