Agata Tyszkiewicz z własną firmą, ale we współpracy z Hill&Knowlton

dodano: 
17.03.2010
komentarzy: 
4

Agata Tyszkiewicz, po rezygnacji z funkcji prezesa i dyrektora generalnego Publicis Consultants/Rowland (dawniej Rowland Communications), zajmie się prowadzeniem firmy doradczej. Spółka ta będzie współpracować strategicznie z Hill&Knowlton.

Nowo powstała firma – ATChristie, ma świadczyć usługi doradcze w zakresie komunikowania, w tym: due dilligence komunikacji, audyty strategiczne, rekoncyliacja zagrożeń i kwestii spornych, strategie naprawcze w oparciu o ewaluację efektywności dotarcia, systemy zarządzania reputacją, repozycjonowanie spółek na rynku, koncepcje i programy B2Bi B2C, oraz inne, bezpośrednio wspierające sprzedaż. Tyszkiewicz jest udziałowcem większościowym spółki. Nie mówi jednak, kto jest udziałowcem mniejszościowym.

Struktura firmy opiera się na konsultantach, odpowiedzialnych za konkretne branże i usługi. W tej chwili w firmie pracuje ich pięciu. Tyszkiewicz nie podaje jednak ich nazwisk.

Firma pracuje obecnie dla siedmiu klientów, w tym trzech holdingów giełdowych i dwóch funduszy inwestycyjnych. Realizowane programy strategicznego doradztwa mają charakter całościowy i stały. Jeden z klientów strategicznych jest wspólny z agencją Hill&Knowlton. Założycielka firmy nie wyjawia ich nazw.

Oprócz klientów komercyjnych, ATChristie wspiera non-profit organizacje pozarządowe oraz opracowuje w ramach nieodpłatnego konsultingu, programy dla poszczególnych regionów i gmin w Polsce. (kk)

komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
19.03.2010
8:56:16
Publicistka
(19.03.2010 8:56:16)
...i jeszcze kilka osób z Rowland Publicis i jeszcze kilku klientów z Rowland Publicis. Zachęcam drogą redakcję do przeanalizowania tej interesującej sprawy. Przecież mowa tu o standardach i etyce w branży, na straży któej powinny stać niezależne media? Czyż nie?
18.03.2010
20:44:48
Marcin
(18.03.2010 20:44:48)
to smutne, właśnie tak wygląda ten nasz rynek - opowieści dziwnej treści, zniechęcające Klientów do długofalowego i poważnego traktowania agencji. Potem spotykam Klienta, co mówi "wszyscy PR'owcy ściemniają".
18.03.2010
16:58:42
dociekliwA
(18.03.2010 16:58:42)
Ale czemu nie podaje? Tajemnica? ...jak wynika ze stopek w informacjach prasowych wysyłanych przez firmę dla Uczelni Łazarskiego - Marcin Bęben i Miłka Jesionowska - tako rzecze wujek Google
18.03.2010
11:02:16
PAweł
(18.03.2010 11:02:16)
....Struktura firmy opiera się na konsultantach, odpowiedzialnych za konkretne branże i usługi. W tej chwili w firmie pracuje ich pięciu. Tyszkiewicz nie podaje jednak ich nazwisk.... ...Firma pracuje obecnie dla siedmiu klientów, w tym trzech holdingów giełdowych i dwóch funduszy inwestycyjnych.... Założycielka firmy nie wyjawia ich nazw.... W taki sposób to można bajki wszelakie opowiadać.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin