Agencja Allegro rozwija dział komunikacji

dodano: 
15.11.2017
komentarzy: 
0

Tomasz Czuwara objął nowo utworzone stanowisko Communications Managera w Agencji Allegro. Do jego obowiązków należy realizacja strategii komunikacji firmy oraz strategiczne planowanie i realizowanie elementów komunikacyjnych projektów dla klientów agencji.

Czuwara z komunikacją marketingową związany jest od siedmiu lat. Przed zatrudnieniem w Agencji Allegro pracował jako Account Manager w Maurent PR, a wcześniej w Weber Shandwick oraz Fundacji Otwarty Dialog. Przygotowywał i realizował strategie komunikacji dla marek MasterCard, BZ WBK czy Viacom. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

W ostatnich miesiącach do działu komunikacji dołączył też Tomasz Lewandowski. Objął nowo utworzone stanowisko Communications Executive'a, a do jego obowiązków należy realizacja strategii komunikacji Agencji Allegro w kanałach socialmediowych i digitalowych oraz bieżąca obsługa klientów w tychże obszarach. Lewandowski ma też przygotowywać rekomendacje dotyczące mediów społecznościowych i digitalowych, które mają być uzupełnieniem działań eventmarketingowych firmy.

Lewandowski zajmuje się komunikacją w social mediach od dwóch lat. Pracował dla agencji faceADDICTED, wcześniej dla Elchupacabry. Odpowiadał za budowanie społeczności marek PLL LOT, Reebok, Citi Handlowy i Microsoft. Przygotowywał też strategie komunikacji w social mediach i zarządzał sytuacjami kryzysowymi. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Warszawskim.

Obaj nowi pracownicy raportują do Wojciecha Ostrowskiego, Communications Supervisora.

Do Agencji Allegro dołączyli również niedawno: Magda Jędrusiak, która została Senior Creative'em, oraz Oleksandr Pogrebniak, od teraz Senior Art Director. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin