.

Agencja Elephate rozpoczyna działalność w Holandii

dodano: 
24.09.2020
komentarzy: 
0

We wrześniu 2020 roku agencja Elephate poinformowała, że będzie prowadzić działalność na kolejnym rynku zagranicznym. Firma z Wrocławia będzie obsługiwać klientów z Holandii.

Na co dzień Elephate pomaga swoim klientom zwiększyć widoczność w sieci i zbudować pozytywny wizerunek ich marek. Agencja łączy content marketing z elementami SEO i public relations. Na rynkach zagranicznych Elephate specjalizuje się m.in. w branżach motoryzacyjnej i technologicznej. Teraz wesprze w tym zakresie także firmy holenderskie oraz te, które dopiero planują rozpocząć działalność w tym kraju. Agencja świadczyć będzie tam usługi z zakresu link buildingu, optymalizacji pod kątem SEO, prowadzenia blogów firmowych, tworzenia kampanii kreatywnych oraz copywritingu.

Dlaczego Holandia? „Rynek holenderski, choć nie jest duży, jest bardzo dojrzały, a sektor e-commerce jest na bardzo wysokim poziomie i wciąż się rozwija. Nasi klienci to w przeważającej części sklepy internetowe, które mają świadome i dojrzałe podejście do content marketingu. Ekspansja na rynek holenderski jest więc dla nas naturalnym kierunkiem” – wyjaśnia Wojtek Mazur, założyciel Elephate.

Działania na rynek holenderski będą koordynowane przez Richarda Van de Langenberga, Senior Content Marketing Specjalist (który jest stałym współpracownikiem agencji). Van de Langenberg podlega pod międzynarodowy team prowadzony w polskim biurze we Wrocławiu. W aktualnej sytuacji (podczas pandemii) agencja pracuje w trybie hybrydowym – częściowo zdalnie, częściowo stacjonarnie. Elephate nie planuje otwierać biura w Holandii.

Agencja od kilku lat prowadzi stałe, regularne działania dla klientów z Wielkiej Brytanii, Belgii czy ze Stanów Zjednoczonych. W zespole Elephate, zajmującym się rynkami zagranicznymi, pracują native speakerzy oraz Polacy. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin