AHAVA PR utworzyło dział digital

dodano: 
30.07.2019
komentarzy: 
0

W lipcu 2019 roku agencja AHAVA PR utworzyła w swoich strukturach dział digital, który zajmuje się realizacją usług w obszarze digital marketingu, social mediów, influencer marketingu, content marketingu oraz marketingu e-commerce.

Za pracę działu odpowiada Patryk Krajewski, Digital Manager, który dołączył do agencji w lipcu 2019 roku. Krajewski wcześniejsze doświadczenie zdobywał w Digital Kingdom. Pracował przy kampaniach digitalowych dla marek takich jak Mirinda Polska, 7UP Polska, Dr Gerard, Randstad, PAYBACK Polska, Dr. Martens Polska, CAT, Keds oraz Sperry.

Do zespołu należy także Katarzyna Surowik, Account Executive, która pracuje w AHAVA PR od kwietnia 2019 roku. Surowik w przeszłości prowadziła kanały social media dla marek takich jak Super-Pharm, Barilla, Kopiko, Bakalland, Atlas, Liebherr, Oyakata, Primavera, Pizza Hut, Bobbi Brown i MAC Cosmetics. Pracowała m.in. w Deloitte Digital, Atom, Over Group i faceADDICTED.

„Zdecydowaliśmy o wyodrębnieniu nowego działu w odpowiedzi na zapytania naszych klientów” – komentuje Agnieszka Oleszczyk, członek zarządu AHAVA PR. Jak podkreśla, agencja oferuje klientom całościową realizację usług, dlatego dział będzie dodatkowo wspierany przez pozostałych pracowników.

Obecnie AHAVA PR odpowiada za kanały social media marek Immergas Polska oraz TrybEco. W komentarzu przesłanym PRoto.pl agencja informuje, że pracuje nad zwiększeniem liczby klientów i aktualnie jest na etapie finalizacji nowych umów. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin